Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1940 besök totalt |
OBS: Rejsa.nu kraschade under söndagen
Databasen blev korrupt under söndagen och jag har tyvärr varit tvungen att återställa allt med hjälp av backupen från natten mellan lördag och söndag. Det ger tyvärr resultatet att alla inlägg gjorda efter backuppunkten, dvs hela söndagen nu är borta. Ledsen för det men bra att jag har fungerande backup så att Rejsa inte vart helt tomt :-) _________________ ![]() |
||||
|
||||
Imponerande att få upp allt på så kort tid.
![]() Det är ju inte ens 24 timmar som är borta. |
||||
Re: OBS: Rejsa.nu kraschade under söndagen
Det där är ett skräckscenario för mig och antagligen många andra också! om man tänker på all kunskap som finns skrivet i många äldre trådar, vore det otroligt synd om man skulle logga in på rejsa en dag och det hade varit helt... tomt... ![]() |
||||
![]() som verkligen lägger ner ett kanon jobb med att förse oss med Rejsa.nu ![]() Man riktigt känner hur paniken och abstinensen stiger, så fort forumet ligger nere ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Det räcker med att Jeppssons inlägg försvinner så är halva Rejsa borta ![]() (sen om det kan kallas kunskap är väl en tolkningsfråga) ![]() ![]()
Thomé heter egenteligen Charlie och vi är hans änglar ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1940 besök totalt |