Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1219 besök totalt |
Anordnar rejsa.nu egna banträffar?
Hej hej! Satt här och funderade lite... Här verkar rätt många banfantaster hålla till och då undrade jag om ni anordnat nån ban/RS/slalomträff själva nån gång? _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Nej.
om jag känner Magnus rätt så vill inte han heller att något sådant ordnas i "rejsas namn". (Men han lär nog svara själv om han inte semestrar.) Däremot träffas vi då och då och kör lite go-cart eller bara står och ljuger. ![]() Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Nä, jag har ju liksom känt vibbarna att rejsa.nu mest är ett vattenhål i sajberspejs och inte nån motorklubb men jag var ju tvungen att ställa frågan.
![]() ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Jag har sagt att jag personligen inte kommer ordna träffar. Mest för att jag inte vill ta på mig det arbetet osså. Men vi har ju många som ordnar banträffar osv som vi "samarbetar" med
![]() Bilmärkesoberoende klubben Attitude ordnar ju tex banträff på Sviestad den 17 aug! Där kommer jag vara ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jepp. Det blev ju t.o.m. några varv på långa Mantorp osså ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Hade ju varit trevligt, det är ju min hemmastad (för tillfället iaf) så... Men inte räcker det med att säga "hej, jag är reggad på rejsa-punkt-nu, får jag köra med er" då? Är de flesta av er med i en bunt föreningar? (Kanske skulle byta mitt nick till "Nicke Nyfiken" eller nåt. ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Men den inbjudan gäller ju egentligen inte oss rejsamedlemmar ![]() A)(L _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Jorå ni är så otroligt välkommna!!! Men ni får bli medlemmar då ![]() Kostar ju inte så mycket, 150:- bara. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Fjäsk!! ![]() ![]() (funderar på det) A)(L _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Jag kan tänka mig att sponsra med en korv om jag får åka med några varv i din bil... ![]() Det är en tänkbar bil för mig i framtiden. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
om jag kommer så ska det givetvis gå för sig att åka med!!
![]() Men påmin mej bara isf. för det är lätt att glömma när man bara har ÅKA ÅKA ÅKA i huvet när man väl är där...för sist på sviestad så glömde jag bort att klas nsx ville åka med ett tag ![]() A)(L _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Hoppla! Trevligt! ![]() (Svajjande laddtryck ![]() ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1219 besök totalt |