| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: def. Sierra CLX
|
1278 besök totalt |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Vill bli av med reservdelsbilen nu. Sierra CLX -91(?). Kända fel: Inbrottsförsök på förarsida samt "trasigt" men fungerande tändningslås. Bakluckan sitter fast. okända fel: Bilen startar inte. Behöver lite kärlek. Lägg ut en tusing på att fixa det som är trasigt och det är en perfekt andrabil eller vinterbil. Varför inte köpa den för att ha som donator till en Seven eller likande. Jag vill ha 4000 för eländet. 4000 och den är din. Hämtas på plats (Mellan Trollhättan och Uddevalla). _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Lådan är kvar. Sitter en MT-75 i den. Känns bra och skrapar inte på tvåan. Köp lådan och få med bilen
_________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
|
Re:
År bilen fortf reggad? Vad vill du ha för lådan då? Jag samlar visst på växlellådor...
|
||||||
|
Re:
Bilen är bara avställd och obesiktigad. Bara att sparka igång motorn, fixa småfelen och besiktiga den. Vet inte vad lådan är värd och jag vill helst bli av med hela bilen då jag är färdig med Sierraprojektet och detta var reservdelsbilen som jag inte fick användning för. Lägg ett (skam)bud på hela bilen så är det nog inte omöjligt att den blir din. _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1278 besök totalt |