| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Komplett bilverkstad
|
2523 besök totalt |
|
Konstaterade att jag inte behöver alla prylar jag har, så därför säljer jag av lite... Tvåpelarlyft Rotary SPOA3T 3 ton, OMA oljeuppsamlare m sug, OMA ljusinställningsapparat, OMA bromsluftare, motorlyft, avgasutsug + slang Polyvent, stor svarv Hitachi m hydraulisk chuck + hydraulaggregat, TIGsvets IMS acdc 180A + elektroder och tillsatsmaterial, migsvets Esab A10 + LAE315 315A, pallställ & lagerhyllor, däckmaskin Unitrol ola + balanseringsmaskin Unitrol 2012, verktygsvagnar, alloljekamin + skorsten, pelarborr, verkstadspress, blästerskåp, motorstativ, kontorsinredning, dator, verkstadsbänkar m.m. Det mesta köpt nytt våren -06. Ring för mer info. Ca 110000 vill jag ha. 0735-280507 _________________ Fredrik Schäfer |
|
Jag köper gärna
Tvåpelarlyft Rotary SPOA3T 3 ton, OMA oljeuppsamlare m sug, OMA TIGsvets IMS acdc 180A + elektroder och tillsatsmaterial, migsvets Esab A10 + LAE315 315A, om det kommer för sig att du säljer nått löst... _________________ MVH Roger Brorsson |
|
Re: S: Komplett bilverkstad
Lite ungefärliga priser på lösa saker. Bättre priser om man köper mycket såklart!
omläggning + balanseringsmaskiner 20000 Pelarborr 1200 (billigare modell remdriven, men duger bra till mindre jobb) Lyften 29000 oljeuppsamlare 4000 Tigsvetsen med prylarna 12000 (alu + rf 316l + "vanligt" tillsatsmaterial, elektroder, gashylsor, regulator m.m.) Ljusinställning 4000 ESAB-svetsen 4000 Men, jag säljer helst allt till en och samma person. OM jag inte får ihop folk som vill köpa allt... Ring gärna om ni är seriöst intresserade. _________________ Fredrik Schäfer |
![]() |
SÄLJES
|
2523 besök totalt |