| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Polera aluminium i Gävle trakten!
|
1910 besök totalt |
|
Är det någon som har kännedom om vem eller vart jag kan få ett insug (grovt och skrovligt) och ett par ventilkåpor (släta men flammiga) polerade i Gävle/Gävleborg?
_________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
|
Re:
Jo, det är klart..... men det finns så mycket annat man kan göra medans andra polerar...... o.s.v.......
_________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
|
Re: Polera aluminium i Gävle trakten!
om du berättar mer info om motorn och vad du ska ha den till så kanske jag kan ge ett tips.
|
||||
|
jag vet att du vill ha det polerat, men...
min polare lackade grejerna och titta på resultatet. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewto lite off topic men det är jag som äger det där insuget nu
_________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||||
|
Re: Polera aluminium i Gävle trakten!
Det kommer en tråd senare om motorn
||||
|
Re:
Det såg klockrent ut! Skummade igenom tråden, men hitta inget om vart detta jobb utförts!? Kan vilken pulverlackare som helst göra detta? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1910 besök totalt |