Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 6911 besök totalt |
Re:
Det är mycket mindre trafik på natten, dock en hel del lastbilar. Min "svärfar" brukar starta från Båstad (efetrsom han bor där) någongång på kvällen, och sen kör han till trakterna Bremen-Enschede någonstans. När han tröttnar stannar han på närmsta hotell och sover över. Sista biten går ganska snabbt sen. Är man många så förstår jag dock att man inte bara kan åka så, alla måste ju få någonstans att bo. Personligen förstår jag inte varför alla verkar så fixerade vid att bo i själva Nürburg. Det finns massor av trevliga byar och Gasthaus överallt. Altenahr, Adenau, Leimbach, osv. Jättetrevligt! _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||
Har precis fått bekräftat att jag har ett rum som väntar här (28/4-1/5)...
http://www.pension-diana.com/eng/mai 40_/Natt inkl. Frulle |
||
Re:
Klockrent! Lagom långt från Ringen så motorn hinner bli varmkörd. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Re:
Där har jag bott...kanontrevligt ställe... ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Jag har tyvärr aldrig varit på ringen, men däremot ofta i Tyskland. Ett bra alternativ är att sikta på färjan från Trelleborg till Travemünde som avgår kl. 22. Då äter ni gott på färjan, sover(och transporteras samtidigt
![]() ![]() _________________ Lasse Alfons |
||
Re:
Alternativt Göteborg-Kiel. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 6911 besök totalt |