| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
"Racing" japsare i högform
|
3960 besök totalt |
|
Re:
Jao fast jag tror du missade lite för jag menar likadant som du skrev. Jag försöker ju inte göra min Volvo snygg utan bara snabb men jag tycker inte det är fel att andra försöker göra sina snygga. Jag har en privatbil som jag uppskattar för utseendet. Sen är det klart att ska man göra en sak och man kan göra den snygg och ändå funktionell så gör man det gärna snyggt, jag är inte 100% att alltid bara måste vara snabbt och se fult ut. Vi har ju en antistylingfalang här på rejsa men de är ändå Qvistlingar eftersom de inte går runt i cykelbyxor och sånna strömlinjeformade dräkter proffssimmarna har :P Vanlig styling har ju ändå en tanke bakom sig med sina kjolar och splitters....det där var ju bara överdrivet och ofunktionellt. _________________ Daniel Steiner |
||||
|
Hehe dom där bilarna var lite speciella. Värsta highpipes och grejer på varenda en. Men dom verkade ha roligt, åka runt i 5km/h och gasa så mycket man orkar..
Finns folk till allt.
_________________ Jimmy Hedlund Bruksbil: Volvo V70R AWD -04 | 300hk/400nm Banbil: Volvo 740 TURBO -88 | ???hk/???nm |
||||
|
Re:
Jo jag inser att det är en ganska stor antistylingfalang här på rejsa, men det vore juh kul om man kunde ta till sig någon annan form av bilkultur än just åka snabbt runt bana-aspekten av bilkulturen. Nog för att det här inte är ett forum för att diskutera styling och liknande, men vi behöver juh inte bli lika inskränkta här på rejsa som, säg... golfspelare är... |
||||
|
Det där var roligt att titta på, det kan nog ingen förneka. Men vad är det för tjafs? Det är väl alla medlemmars ansvar att hålla fokus på fakta och inte duellera i frågor om smak.
_________________ Magnus Nielsen https://www.youtube.com/channel/UCkhdzs2XZ5BGZ_dXrRIMNLQ/videos?view=0&sort=dd&flow=list&live_view=500 |
||||
|
många av dom på filmen har samma sorts breddare. de värkar som att många av dom inte brytt sig så mycket hur passformen är
Såg att en kapat ur lite på breddaren vid tanklocket
men varför har dom avgasrören så? De värkade iaf som att de va stenhårt att stå och varva dom
|
||||
|
Jag tyckte att detta var värt att undersöka mera, så nu är jag nyss hemkommen efter 2 veckor i Japsland. Hittade inte dessa vrålåk alls
Bifogar dock lite bilder på vad jag såg istället.
Utanför hotellet: Gammal Bugatti
Lambo
Brabus
Mercedes AMG och Nissan
På stan: Nissan
Lambo
Skyline
Jag ber om ursäkt för mobilkamerakvalitén och den dåliga fotografen...
_________________ Lasse Alfons |
||||
![]() |
Bilder o videos
"Racing" japsare i högform
|
3960 besök totalt |