Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Mazda Miata -90
<<   1, 2
8146 besök totalt
hopeless
Strängnäs
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Re:

tisu001 skrev:

Timpan säger bara grattis, då rullar riskokarn igen, HURRA!
Tänk, efter att ha åkt med i hardcore Fiestan ner till ringen kanske Miatan är till salu efteråt

Tackar tackar

In your dreams

Nä du.... Miatan ska få smaka på ringen igen, dock inte i år För mycket utgifter med nya racebilen... Men nästa år så siktar jag på att åka ner med den

Citera
hopeless
Strängnäs
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Då var besiktningstid bokad oxo... Nästan onsdag 14.40.... Inte alls nervös Bilen har ju inte hälsat på hos bilprovningen på 2 år

Citera
hopeless
Strängnäs
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Så sitter främre krängaren på plats med de nya polubush bussningarna.... Oranget och svart är väl kanske inte det snyggast, men det är ju trots allt under bilen

Sen var jag tvungen att köpa ett nytt batteri... Hittade inget smalt batteri förutom svindyra så det bidde ett MC-batteri på 30Ah, förutom att det är litet så väger det bra mycket mindre än ett vanligt bilbatteri Lättning alltså thumbs up

Var ju tvungen att ta en provsväng.... Hade glömt hur skoj den var , dock är ju framvagnsinställningen helt åt skogen... Ska se om jag kan fixa en duglig i morrn, annars får det bli efter lön

Citera
hopeless
Strängnäs
Här sen Apr 2004

Trådstartare
och då var den besiktigad då... Utan anmärkning.... riktigt trevligt

Mvh Fredde

Citera
streetrace_88
Finspång Östergötland
Här sen Dec 2004

Re:

hOpeless skrev:
Så sitter främre krängaren på plats med de nya polubush bussningarna.... Oranget och svart är väl kanske inte det snyggast, men det är ju trots allt under bilen

Sen var jag tvungen att köpa ett nytt batteri... Hittade inget smalt batteri förutom svindyra så det bidde ett MC-batteri på 30Ah, förutom att det är litet så väger det bra mycket mindre än ett vanligt bilbatteri Lättning alltså thumbs up

Var ju tvungen att ta en provsväng.... Hade glömt hur skoj den var , dock är ju framvagnsinställningen helt åt skogen... Ska se om jag kan fixa en duglig i morrn, annars får det bli efter lön

Dem sa inget om framvagnen på besiktingen då??

Citera
hopeless
Strängnäs
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Re:

streetrace_88 skrev:

Dem sa inget om framvagnen på besiktingen då??

Nix... Sa till honom att jag inte hade hunnit fixa den än Men härom kvällen var jag ut och ställde in den hyffsat iallafall, rätt så lätt på Miatan

Mvh Fredde

Citera
Våra race- och banåkarbilar
Mazda Miata -90
<<   1, 2
8146 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande