Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2755 besök totalt |
Nej, tiden vart aldrig godkänd, för när bilen skulle säljas till kund var bilen inte utrustad med en V12, utan den bilen dom satte tiden 7,30 med var en prototyp. ![]() Men angående varvet på videon (XJ220 the official stoty) så tror jag att det är inte 7,30 varvet dom visar, för Super John kör ju bland annan trafik & så är ju halva banbredden avstängd på ett par ställen för att dom arbetar med banan. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Med V12:a? ![]() |
||||||
Är du helt säker? Tanken var visserligen att 350 st skulle byggas. Men de hade ju enorma problem att få bilarna sålda. Jag har på flera håll läst att endast 280 st lämnade fabriken. Och jag har lite svårt att tro att det står 70 st osålda på Jaguars museum. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
Ja, det var därför rekordet på Ringen inte vart godkänt. > ![]() V12 var väl samma som satt i Le Mans vinnaren 1990. ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Det är därför man inte ska köpa en sån Jagga (för den är slö ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
äsch mclaren F1 är för dyra, koenigsegg verkar som ett bättre "real world option" ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||||
Faktum???? Än har det ju inte hänt sen rekordet sattes av Stefan B. ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2755 besök totalt |