| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Trim till M10 (02:a)
|
1693 besök totalt |
|
Hejsan! Då var det dags att bygga motor och jag är ute efter det mesta i trimväg. Jag ska bygga sugmotor och är ute efter följande: * Dr Schrick 292 + ventilfjädrar. * Tii Kolvar * Extraktor Helst vill jag få tag i en färdig topp eller färdig motor, men om nån har dessa grejjer liggandes är jag intresserad! Mvh Micke |
||
|
tänkte sälja ett nyborrat block med fina tii kolvar och nya ringar.
har även webrar och extraktor och plåt och en diffad klump. maila mig om det finns intresse. grabbens_mail@hotmail.com _________________ Andreas Eriksson |
||
|
Erikssons grabben:
Vad har du för prisidé för block, diff, x-rör? Vänligen maila mig, adress 2002tii@home.se. Är det en 02-diff eller E21?
_________________ Erik Bergfors |
||
|
Re:
|
||
|
|
||
|
|
||
|
killen som köpte mina delar och bil, har en massa till salu, kompletta motorer och delar.
bla, en 2L med högkompskolvar, E12 316graders schrick, weber 450or, extraktor, koppling, mm även 2,2L motor, mm joelnilsson112@hotmail.com _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
jag har ett nyborrat 92mm block med mahle vw kolvar nya med ringar om de är intressant?
_________________ Mappar och bromsar bilar med Dynapack 5000nm chassidyno. Utför flockning i 40olika färger. http://www.dynotech.se |
||
![]() |
SÄLJES
|
1693 besök totalt |