| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BBS Lemans 18" till Porsche
|
4394 besök totalt |
|
Har fått tillgång till en uppsättning beg. BBS Lemans fälgarna är som nya har rullat knappt 10 mil. "BBS LM är juvelen i kronan. En smidd splitfälg sammanfogad med titanskruvar och skyddad med speciell lack. Den här klenoden tillverkas med största precision på BBS racingavdelningen. Ingen tillfällighet att fälgen är uppkallad efter Le Mans (LM), en av världens tuffaste racingtävlingar." BBS Lemans 9x18 ET50 + 11x18 ET55 5/130
Se pris nedan. Mvh /Per |
||||||
|
|
||||||
|
Fälgarna kommer läggas ut på ebay på måndag om ingen hinner eller vill köpa dom
Nypris enligt OCL Brorssons 48 290:- inkl moms Mitt pris inkl frakt 17.000:-
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Uppdaterat i min projekttråd - tryck på min röda ratt så kommer du dit direkt...
_________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||||
|
Re:
Kan man väl säga...
_________________ Johan Berg Såld! =( Porsche 993 C2 -94 Porsche 996 TT -01 Porsche 928 S -84 Audi A6 2,4 -98 PCS 5810 |
||||||
|
Re:
jasså . de låter intressant , hur får jag tag i den säljaren ? /j _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
|
Re:
Skiljer det sig så mkt från en vanlig C4? För på min C4 passade de alldeles utmärkt utan spacers o dyl... _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||||
|
Jag vet inte.
om någon vet så vore jag tacksam. Passar det på C4 borde det väl passa på gt3!? Jag har nänligen blivit erbjuden att köpa 9:or & 11:or, men är osäker på om det går att "klämma in".
_________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||||||
|
Re:
Är du säker? Jag förhörde mig nämligen på känd porscheverkstad igår och dom trodde inte det fick plats mer än orginal!? Fram tar det redan i innerskärmarna när jag svänger med orginal, den är doch rejält sänkt. _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||||||
|
Saxat ur Cargraphics hemsida: ( EDIT: 18" skulle det ju va)
Radsatz Racing 18" für P96 GT3 VA: 9,0x18 ET41 mit 235/40R18 HA: 11,0x18 ET58 mit 295/30R18 Kunde inte ladda upp bilden, men det verkar ju fungera. Själv hade jag tänkt köpa dessa stl
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
|
Re:
Perfekt!!
Tack för infon _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
4394 besök totalt |