Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2734 besök totalt |
Vilket jobb!!!
![]() Bygga om från frontmotor till svansmotor när det redan finns bussar med svansmotor. Jag såg herren i den svarta T3:an nere på ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Sanslös vagn!
![]() ![]() Är det inte lite konstigt att Porsche släpper iväg ratt(!), instrument och växelspak till en folkabuss? När GT3:an kom hölls det hårt på exklusiviteten. Om jag minns rätt så sade Peter Sundfelt att Sveriges tilldelning var 13 GT3:or varav av 3 var Club Sport-utförande. Det gick inte ens att köpa till Club Sport-kittet vid sidan om och montera själv....? Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Kalasbra Tor Helge! om du tar och slantar 200.000:- Euro för folkan så kan jag ställa upp och ta mig till Uddevalla och vara din chaufför ner till Ringen! ![]() Genom att jag hjälper dig så kommer du ner utvilad! ![]() Mvh / Micke P.S. (OBS! "Erbjudandet" gäller inte om du skall ta Porschen på släp! ![]() D.S. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Kan de bygga en SUV tillsammans med VW så... Ibland måste man ligga med Djävulen för att bli framgångsrik... ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Hur ser en T3 ut? Jag blev frånkörd av en svart folkabuss förra sommaren och det kändes faktiskt lite... pinsamt... ![]() _________________ Anders Dauner |
||
Absolut. Jag vet inte ens om jag ser något "moraliskt" felaktigt i det utan är mest förvånad över att Porsche silar mygg men sväljer kameler? Eller är det bara jag som inte har koll på fakta? För visst var det så att av de 13 GT3:orna så fick bara tre Club Sport utrustas? Trots att köparna ville ha CS-paketet och var villiga att betala mycket pengar för det så sade Porsche nej? lr? ![]() Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Är det? På vilket sätt då? Dessutom är det väl inte så att VW-killarna åkt till den lokala Porschehandlarens reservdels-disk och köpt grejorna? Visst måste det ha samarbetats mer intimt än så? (lr?) Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
ok.
Jag tycker ändå att det är synd. Jag håller Porsche som nummer ett och tycker att det verkar lite lustigt....det står ju på det här viset faktiskt Porsche i ratten på en folkabuss? Jaja, den dagen jag får råd att köpa en GT3 får jag leva med det! ![]() Mvh/ Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2734 besök totalt |