Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Ford motorer och fälgar m. däck
2418 besök totalt
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197


Trådstartare
S: Ford motorer och fälgar m. däck

En Ford DOHC 2,3 topp säljes, finns en spricka i toppen men kan användas med hjälp av en o-ring eller liknanade. Sprickan är mellan en vatten kanal och en toppbult, se bild.





Pris: BUD

Fyra stycken fälgar av märket Revolution Wheels, med godkännda däck. Bakfälgar 15*10 tum och fram 14*7 tum bultmönster 4*108. Bak sitter det två Yokohama A008 halvslitna och fram sitter det två Yokohama S306 något mer slitna. Bilder och ET kommer!



Pris: 3 500:-

Ett mätarhus för två 52 mm mätare nytt.



Pris: 200:-

Fler bilder:
http://www.galne.se/gallery/saljes

Nås på:
galne@home.se
0705/605 889

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197


Trådstartare
:fly:

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Sluta frestas! Gillar fälgarna skarpt... thumbs up

_________________
Håkan Persson
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197


Trådstartare
:fly:

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197


Trådstartare
Motorerna slaktade men däck & fälg och mätarhus finns kvar! kom och handla!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Klockrena fälgar på en Escort MkI & II! thumbs up

_________________
Håkan Persson
Citera
Hellberg
Uppsala
Här sen Dec 2004
Inlägg: 172



Hur var det med ET på fälgarna? Skulle eventuellt sitta som en smäck på min Pegasus.

_________________
Pegasus 7Plus
Citera
kallur
mora
Här sen Jan 2007
Inlägg: 75



du får 500kr v kåpan till 2,3 motorn

_________________
Tommy Kallur
kör:Ducati
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197


Trådstartare
Re:

Stig Hellberg skrev:
Hur var det med ET på fälgarna? Skulle eventuellt sitta som en smäck på min Pegasus.


Hittar inget där det direkt står ET, men följande är stämplat i fälgarna.

Bak: 3 23 16, 0049T6, 02311X

Fram: 50, M4 2, 02304X, P91

Går väl mäta sig fram om det inte är någon som kan läsa ur det, inte så hemma på och mäta. Ska försöka klura ut hur man mäter.



kallur skrev:
du får 500kr v kåpan till 2,3 motorn

Har vi kvar den är den din, kollar upp det dennärmsta veckan!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
rs TURBO
åstorp
Här sen Okt 2005
Inlägg: 69



Tjena.

Lägger ett bud på 2500kr för fälgarna

Mvh Janne

_________________
janne johansson

Ford Mondeo 3,0 Titanium
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Fiesta Rs TURBO -91
2xEscort Mk2
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197


Trådstartare
Uppdaterade annonsen, ventil kåpan till motorn såld.

Topp, däck/fälg och mätarhus finns kvar!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
SÄLJES
S: Ford motorer och fälgar m. däck
2418 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande