Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2975 besök totalt |
För ett antal år sedan så hade jag och några kompisar en gammal Peugeot 204 och Fiat 128 som vi ”lekte” med på farsans åker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() När vi började närma oss Volvon så hörde vi någon skratta, då var det en från grannbyn som bara var ute efter att roa sig på vår bekostnad. Så glad över att se honom har vi nog aldrig varit. ![]() _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||
Re: Roliga Bilhistorier
[/quote] COOL!!!!!! ![]() Så du köpte bilen nyligen alltså! Jag gissar vilt på att förra ägarens smeknamn bland tifosis är "Il barone rosso"! ![]() Bilder, vi vill se bilder! Daniel[/quote] Visst köpte jag den, hade aldrig åkt därifrån utan den. ![]() Vet inte hur man lägger upp bilder ![]() _________________ Leif A |
||
Står i reglerna för forumet ![]() _________________ ![]() |
||
COOL!!!!!! ![]() Så du köpte bilen nyligen alltså! Jag gissar vilt på att förra ägarens smeknamn bland tifosis är "Il barone rosso"! ![]() Bilder, vi vill se bilder! Daniel[/quote] Visst köpte jag den, hade aldrig åkt därifrån utan den. ![]() Vet inte hur man lägger upp bilder ![]() Var det den bilen som fanns med på mobile? Jag kollade själv på den där och tyckte den verkade vara fantastiskt bra och till ett sådant pris dessutom. Måste gratulera för de borde vara ett kanonköp. Så bra att jag nästan funderade på om det var en fejk annons när jag såg den och inte bemödade mig ens att maila till dem ![]() _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2975 besök totalt |