Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
porta a112 abarth
2600 besök totalt
bonusspel
Hällefors
Här sen Mar 2007

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
porta a112 abarth

eftersom de här verkar vara ett forum som har lite bättre koll på a112:or än t.ex zatzy så ställer ja väl frågan här med =)

nån som vet hur bra abarth toppen svarar på portning? är den bra som den är, eller är den tacksam för filning..

att allt är relativt fattar ja, men tänkte mest om de gav nån märkbar skillnad vid sånt arbete man kan utföra själv..

Forshaga
Här sen Okt 2003

Portning

Abarth toppen är nog den dyraste / Svåraste toppen att få fina flöden i 2-3 inga problem men 1-4 är jobbiga men det synns ju. Om du tängt o lämna in toppen så kan jag rekonomera en kille som var med på Ladis cup tiden men det blir dyrt ! varför inte byta motor ?? 1300 Gti Motor ?

Cortina GT 1966 Gr 2
Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil
Citera
bonusspel
Hällefors
Här sen Mar 2007

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
okej, jo 1-4 kan man ju förstå att dom är lite kinkiga..

nej jag plockade bort förknasarn o gjorde rent den igår o då såg ja att nån vart där o filat lite, typ matchportat insug o toppen samt tagit upp lite i kanalerna.. så då blir man ju givetvis lite fundersam om de gjort nån skillnad =D
antar att de inte gjort saken sämre, men är den första abarth ja kört så har inte så mkt att jämföra med =P

Forshaga
Här sen Okt 2003

A112

Jag skulle rekonomera dig att ta kontakt med Moerana Gymnasiet i Norge dom har flera fd Ladis cup bilar som kommer att säljas, jag var på G att köpa dom 2003 men då skulle dom ha dom ett tag till.

Cortina GT 1966 Gr 2
Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil
Citera
Allmänt banåkaforum
porta a112 abarth
2600 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande