| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: R däck (Tävlingsdäck) uppd. pris
|
1322 besök totalt |
|
Jag har en polare som kan fixa lite R däck till lite överkomliga priser. Dessa finns: 205/40 R17 Toyo Proxes RA1 Finns 4 uppsättningar á 4 st och de kostar ca 1575 kr/st kanske kan bli lite billigare vet ej. 205/55 R16 Pris ca 1550 kr/st 225/40 R18 Pris ca 2500 kr/st 205/50 R16 Toya Trampio R1R Finns 5 uppsättningar á 4 st och de kostar ca 1300 kr/st 235/45 R17 Prsi ca 2100 kr/st 245/40 R17 Pris ca 2100 kr/st Sen finns det äver R14 205/55 men vet inte om någon vill rulla på så små tum. Här är lite info om dessa två däck: Proxes RA1 Ett R däck med mycket bra torr och våt egenskaper. Passar både på bana och för avancerad vardagskörning. Gummiblandningen är "semi racing compound" vilket gör däcket mer lämpligt som ett avancerat allround däck. Gummiblandning: GG (semi racing compound) DOT MÄRKT (USA standard) Godkänt av Sv. Bilsportförbundet Rally (A1) Trampio R1R TOYo TRAMPIo R1R är ett R däck avsett till avancerad nöjeskörning på bana. Däcket har även utvecklats för att ha goda egenskaper på vått underlag. Lämpligt för avancerad nöjeskörning. Samma gummiblandning som i RA1. Gummiblandning: GG (semi racing compound) Godkänt av Sv. Bilsportförbundet Rally (A1) Kontakta mig antingen i tråden eller per PM. Eller något av följande. 0703-606802 jhamb04@student.vxu.se Däcken kan levereras i Sölvesborg med omnejd eller Växjö med omnejd. Kommer också att kunna leverera dem på Elmia. MvH/Jacob Håkansson _________________ Jacob Håkansson |
|
Eftersom det uppenbarligen är fråga någon sorts företagsförsäljning, så vill jag att du tar kontakt med Magnus.
I övrigt kan jag nämna att din "kompis" tjänar duktigt bra på dessa
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
![]() |
SÄLJES
|
1322 besök totalt |