| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bästa reklamfilmen någonsin...
|
3 besök senaste veckan (4000 totalt) |
|
Med tanke på att dom stackarna får hålla tillgodo med simpla 4-taktsmotorer, låter det ju riktigt bra
Kul med de olika ljudkuliserna från de olika epokerna, 50-talets diskreta lågvarsmuller. tidiga 60-talets vassa men tunna 1,5 liters ljud och så min favorti i ljudet, 70-talaren med 3 liters tolvan. De nya låter nästan lite fjösigt i jämföresle. Det var bättre förr! Suveränt klippt med mix av racesekvenser och uppspeeedad körning på "allmän" väg. ok vilken är då bästa reklamfilmen? Min favoit är (natrurligtvis )CNN:s reportage om Saabs seger i Monte Carlo 63. Egentligen ingen reklamfilm utan ett motorsportreportage. In car bilderna ned från Col De Turini är de hårigaste jag sett.
Fullfarts 360 på smal serpentinväg kitltladen ogl ite i magen på Carlsson och Palm. har den bara på video och vet itne hur jag får den till datorn, tyvärr
Promotion filmen om Aston Martins tävlingssäsong 1959 då man bl.a. vann LeMans är också en höjdare (inte bara för att bägge Saabarna på Le Mans det året skymtar förbi...) _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
|
|
|
Går inte att ladda ner längre
Någon som vet var den finns? Kanske i HD-upplösning? EDIT: Jag har ju hittat den på Youtube, men jag tänkte i bättre upplösning... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Det här är den bästa jag hittat: http://nofatclips.com/20072903ShellF
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Bilder o videos
Bästa reklamfilmen någonsin...
|
3 besök senaste veckan (4000 totalt) |