| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mini Cooper S+ -03. Nybesiktigad!
|
2165 besök totalt |
|
Mini Cooper S -03 i mycket fint skick både in och utvändigt. Den är svensksåld med känd historik. Den har rullat 6500 fullservade mil, alla servicar utförda på BMW. Oljebyten har gjorts mellan ordinarie service. Det sitter nya bromsbelägg runt om samt nya skivor fram. Vinterdäcken har rullat 500 mil och sommardäcken har rullat ca 1000 (samma med OZ fälgarna) mil. OZ fälgarna har inga märken. Utrustning: Curry och chili paket vilket ger bilen en hög utrustningsnivå Panoramatak Xenonljus DSC - antispinn/antisladd Digital klima Däcktryckskontroll Larm plus allt som ingår i paketen Motor: Luftfilter med avskärmning Grenrör från Supersprint Race-katt och efter den har Ferrita skött rördragningen Schrik kam Större spjällhus Mindre remskiva på kompressorn Kelleners programvara (med varvtalsstop flyttat till 7500rpm) Detta ger ca 230hk och 250Nm Största delen av motormodifieringen har gjorts av Kelleners (Utfördes vid 2500 mil, kvitto med mätarställning fins) Chassi: Powerflexbussningar Slitsade skivor fram Fälgar/däck: OZ Superleggera 18" med Yokohama Parada sulor Khumo vinterdäck på 16" ATS fälgar Kaross: Aerogrill (nedre+övre) Vita bakljus och bromsljus Inredning: John Cooper Works racestol i skinn (originalstol finns) Gummimattor och tygmattor B&M shortshift, ligger i låda och väntar på montering Grundpris på bilen ny var ca 250' och på detta extrautrustning för dryga 60'-70'. Pris med alla tillbehör: 169'
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
|
Nytt pris!
Eftersom inte vårkänslorna riktigt kommit fram än så sänker jag nu priset för alla Rejsafolk till 172'. Jag har fått lite frågor angående service och det är 550 dagar kvar till nästa bromsvätskebyte och 2010 mil kvar till nästa service. _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
|
omständigheterna har andräts och nu måste jag bli av med bilen så jag sänker till min smärtgräns: 169000:-.
Passa på för ni hittar ingen finare och välutrustad Cooper för dessa pengar
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
|
Pris 168000:- Många ringer från fel sida av landet...jag betalar resan om det blir köp
Jag har varit och besökt bilprovningen idag och fick blanka papper, perfekta avgasvärden och bromsar _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
![]() |
SÄLJES
|
2165 besök totalt |