Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Hur man INTE värmer däck
<<   1, 2
4548 besök totalt
Ulli
Tyresö
Här sen Apr 2004

Re:

Acke skrev:
vi hade en kille som snurra på formationsvarvet på mantorp...
max 30 km/h för att alla skall veta hur bansträckningen ser ut... iof var det regn, men lite pinsamt får man ju säga..

Inte alls ovanligt. Händer då och då på alla nivåer och förhållanden. Skulle kunna berätta om några intressanta avåkningar under fomationsvarv eller warm up, men vill inte hänga ut mina kära racingkollegor.

Jönköping
Här sen Sep 2004

Re:

Tobbe... skrev:

Är det verkligen en Porsche? Jag tycker att interiören ser misstänkt japask ut?

Jag tror det är en Subaru

Motala
Här sen Jan 2003

Jag har aldrig sett en Porsche med den takpanelen, kolla i slutet. Det är en Japppanare tror jag med
Citera
Benjamin E
Stockholm
Här sen Mar 2004

Namndispens
Namndispens

Jag har faktisk gjort det själv

Tidsträning, vid utfarten från depån på Magny Cours. Isakalla slicks och minusgrader (det var den franska superkartfinalen sista helgen i oktober) det var nästan som i finalen på Let's Dance ) Låååångsamt vaaackert gleeed jag runt 2 st 360 innan jag stannade mitt ute på banan igen, som tur var var jag först ute så ingen kom farandes utmed startrakan.

Så vad ville jag med detta? Jo, 14 års erfaranhet räcker inte alltid, och kan skomakaren så kan alla andra

Visst en nybörjare gör säkert fler misstag, men även vi erfarana har ju inte alla indianer med oss i kanoten ibland. Eller?

/Benjamin

Bilder o videos
Hur man INTE värmer däck
<<   1, 2
4548 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande