| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Två varv runt Ringen inifrån M3:an
|
11 besök senaste veckan (5536 totalt) |
Nej jag kör utan handskar för det mesta. Ingen orsak, köpte du hos RR? |
||||||
Nope, på ett ställe i Mayen, kommer inte ihåg vad det heter ("tre bokstäver"-racing), som Manthey rekomenderade. RR hade inte fått hem några handskar när jag var där. Det verkade vara bra priser, 46 euro för dessa (nomex), och de hade massor med olika racing tillbehör. _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
ISA racing, samma som RR handlar ifrån. Då skall du ha pengar av mig mao. |
||||||
|
|
||||||
Fästet heter Gustav och förbinder sig att man står för underhåll de första 18 åren iaf. (S***ns dyrt fäste mao.) Inte nog med det, det är inte klart att använda på iaf 7-9 år om man vill ha mer än instrumentbrädan fotad.
PS Ngn (läs: undertecknad) sitter uppe fast han är dödstrött och anser sig vara på sitt allra roligaste skojhumör... Vad ömgivningen anser framgår dock inte, men man kan ana...
|
||||||
|
Är det ingen som tycker att redigeringen var proffsigt gjord?
Nåväl, förhoppningen är att stoppa in en bulletcam och filma. Ska bara hitta en lämplig pennkamera att köpa. Sen rigga en mikrofon till lämpligt ställe i bilen. Och se till att vara på Ringen samtidigt med johann. Stativ lär ju inte vara någon höjdare på Ringen om det nu aktivt letar efter kameror. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
|
Är det ingen som tycker att redigeringen var proffsigt gjord?
Har du något bra tips hur man får ner formatet? Jag har några band från ringen som jag skulle vilja fixa. Tyvärr blir formatet nästan lika stort som min H-disk
Tacksam för tips. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||||
Du kan använda Windows Movie Maker, då blir ett varv ungefär 40 MB om man väljer "lagom" kvalitet. |
||||||
Från den här tråden om redigering: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php http://www.microsoft.com/windowsxp/m _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Grymma filmer! Specielt omkörningen på yttern förbi motorcykeln. Gillar komentarerna ni säger i filmen
Jag och min jobbarkompis började tittada på en projektor, en kom det fler och kollade, till slut var vi nog 10 personer som tittade på filmen
|
||||||
![]() |
Nürburgring
Två varv runt Ringen inifrån M3:an
|
11 besök senaste veckan (5536 totalt) |