| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Caterham Superlight 1.8 K 2001 > såld <
|
1599 besök totalt |
|
Efter ett anfall av tillfällig sinnesförvirring har jag fått för mig att sälja min Caterham Superlight. Pris: 250.000 Text på engelska från spec. Engine Rover 1.8 K series 126 BHP Emerald M3DK Engine Management System (ommappning har gett ca 135 hk) Big alloy race radiator Apollo anti cavitation tank Drivetrain Caterham 6 speed gearbox LSD Wheels SLR 6.5" 13" front, 8.5" rear 13" Superlite 6 " x 4 Seats Kevlar R500 seats 6 point harness Brakes AP racing uprated master brake cylinder AP Racing 4 pot calipers Vented front rotors Instruments Standard Superlight instrumentation Datalogging, Farringdon Instruments, 4 channels Steering & Suspension Momo 260 mm quick release steering wheel 8 % uprated steering rack Wide track supersport suspension Adjustable Spring seats Watts linkage Rear Superlight R Anti roll bar Body Carbon fibre front & rear wings Carbon fibre rear wing protectors Carbon fibre nose cone Carbon fibre exhaust heat shield Tonneau & half sidescreens other stuff Battery master switch FIA bar with petty strut Colour Comma Blue Övrig intresant information: Knutstorp 1.08,5 Gamla Gelleråsen (med riktiga Tröskurvan): 1.16,44 Kinnekulle: 59,71 Långa Mantorp: 1.30,8 Botniaring 1.18,95 Kemora: 1.19,5 (gamla ytbeläggningen) (Med mig bakom ratten. Går säkert att en del på de tiderna för den som är manad...) Foto: Daniel Östlund
_________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: |
||
|
Re: Fråga
490 kg ungefär. Tiderna är alla utom Kullen satta med Kumho V70 i mjuk blandning. Kullentiden är satt på Avon ACB10. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: |
||
![]() |
SÄLJES
|
1599 besök totalt |