Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
fårgor ang superstage 10 aug
796 besök totalt
Ibbe 951
gogo
Här sen Jun 2003

Trådstartare

tjena alla !

har nämnligen kommit fram till ja kommer dit men hur har ni arangerat det ska vi träffas någon stans ? tid ? om det inte är gjort kan vi väl göra det nu .
Ja kommer dit ensam och det hade varit mycket bra om ja hade haft folk o vara med specielt här från rejsa.nu

tips: mobil nr: på någon som holler i forumet och som ska vara där hade varit thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Halloj!

Du är absolut välkommen dit för att träffa alla o kika hur det går. Men jag vill klargöra för alla att det INTE är okej att bara komma dit utan att fråga här på rejsa.nu först. Det räcker med ett mail eller PM till mig, lätt som en plätt (detta för att vi ska ha ett hum om hur många som kommer plus att det inte får spåra ur o blir massor... antalet läsare på rejsa.nu är nära fyra tusen )

Dessutom, så ni vet, man kan bli ombedd att hjälpa till

Några träffs i Kalmar på lördag kväll för att käka o ljuga räserhistorier. Skicka PM till P.P. Om du är intresserad, han är boss för det thumbs up

Annars så börjar det kl 9 på söndag. Karta finns i den speciella Superstagetråden längts upp i forumet.

Vagnhärad
Här sen Mar 2003

Då passar jag på att meddela att jag och en kompis kommer och tittar när vi ändå är där.. SAAB kör på lördag nämligen

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

DanneT16 skrev:
Då passar jag på att meddela att jag och en kompis kommer och tittar när vi ändå är där.. SAAB kör på lördag nämligen
oki thumbs up

Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Då kan jag passa på att förvarna om en Turbo-Seven (som vi missar en privat visning av på lördagskvällen pga Ölandsbrons stängning ) och en HultHealey-åkare som bor i grannbyn till banan.

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Johan Wagréus
Stockholm
Här sen Nov 2002

Har för mej att jag nämde det förut men finns en MINI-ägare som gärna kommer förbi och tittar på (dock inte säkert)
Citera
Allmänt banåkaforum
796 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande