Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 12551 besök totalt |
Här kommer lite bilder med vad jag håller på med. knäppte lite foton också.
En "ny" fräschare låda, med ny Castrol smx-s olja. Ska monteras så fort jag bara kan. ![]() När jag byter växellåda så är det ganska smart om man passar på att byta koppling. ![]() Jag passar på att även byta slavcylinder ![]() ![]() Nya spindelleder! både de innre och de yttre. ![]() På besiktningen fick jag en 2a på ett par bromsrör, Jag blev lite arg och köpte ett komplett bromsrörs kit och nya bromsslangar ![]() har än så länge bara monterat rören från huvudcylindern till ABS enheten och till frambromsarna. Tyvär är det lite dålig kvalite på korten! dom flesta är tagna med mobilen. ![]() ![]() _________________ Tobias Holmgren |
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
Har köpt en huvudbromscylinder från en BMW 750i 1992.
Kolvdiametern på Cylindern från BMW 750i e32 har 25mm i diameter, och 21.2mm på en från 325i e30. Den passar rakt på en e30. Skilland på bromscylinder och bromscylinder ![]() ![]() Vätskebehållaren passar också rakt av. ![]() _________________ Tobias Holmgren |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 12551 besök totalt |