| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Ascona b -76
|
1011 besök totalt |
|
ska sälja av en av bilarna tänkte jag. det är en ascona b 76:a skattebefriad och bes till -08 nångång kommer inte ihåg exakt nu. Den är brun med mattsvarta flames nu och inte direkt en fröjd för ögat men den kan ju va bra ändå Den går att starta men går inte köra med den står och knallar ur förgasaren en weber 36/36. Sitter brytarlös tändning på den. inte mycket rost finns ett hål i golvet på förarsidan och ett under spolarbehållaren i motorrummet (det är där det läckt in vatten som sedan fått golvet att rosta ) saker som kan medfölja vid affär: *extra motorhuv *extra bagagelucka *en extra höger framskärm (den som sitter på är det folkrejsklass på ) *en 2,0 cih i ovisst skick, vet inget om den mer än att jag fick den med ett bilköp *bakaxel (orginal) *insprut med kabelhärva box tank insug ja allt ska väl va där tror jag. troligtvis den äldre modellen. Har även en kortad manta spoiler som är något sprucken efter någon motkörning med det går att laga, har även sidokjolar i plast, ser ut manta gsi fast ej tvådelade. Har säkert en del saker till några framlysen och baklysen bland annat. Pris: 5000kr finns i mörrum, blekinge Tel: 0702308221 /johan _________________ Johan Månsson |
![]() |
SÄLJES
|
1011 besök totalt |