| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Någon som vill åka med i en van ner till Emmaboda?
|
1492 besök totalt |
|
Dude tror att han kommer känna sig lite ensam i sin stora USA-van (nej han ska inte köra den i SS ) på vägen till o från Emmaboda. Så han undrar om nån vill åka med?
(varför skriver han inte det här inlägget själv då? Jo han är på Carola-konsert )
Så om någon är intresserad, skicka PM till Dude eller skriv här i tråden! _________________ Magnus Thomé
|
||
|
börjar direkt med detta
enligt topic så gällde denna tråd huruvida nån olycklig skäl ville samsas med mig till emmaboda och inte att jag faktiskt tycker att carola är psb (tyvärr kan jag inte skriva ut förkortningen pga att den är barnförbjuden ).
om nån tycker att jag ser lätt ledbruten ut när vi ses, så är det pga 30kg barn på axlarna i 2 timmar. kom hem för 10minuter sen med 2 lätt trötta barn iaf. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
|
Jag hinner inte följa med. Kommer att komma hem mycket sent inatt så jag får hoppa över Superstage.
Men jag håller tummarna för alla som ska dit och köra. _________________ Renault 5 GTE -88 |
||
|
Re: Någon som vill åka med i en van ner till Emmaboda?
Jeg kjörte hjem fra Stockholm i går Tog det så lång tid att nyktra till !?!?! Efter 30 öl och 4 pitcher delat på 5st personer ( inga namn ) Jag är imponerad att du kunde åka hem denna helg
_________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
psb = påsättnignsbar? hehe.. ja Eddie meduza sjöng ju om hennes bröst i nån låt... :P |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1492 besök totalt |