| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mini Cooper S + -03
|
1524 besök totalt |
|
Mini Cooper S -03 i mycket fint skick både in och utvändigt. Den är svensksåld med känd historik (två tidigare ägare). Den har rullat 6950 fullservade mil (över 2000 mil till nästa service), alla servicar utförda på BMW. Oljebyten har gjorts mellan ordinarie servicar. Mkt fina sommar och vinterdäck, vinterdäcken nästen nya då den inte körts mkt på vintern. Bilen är nybesiktigad med blankt papper. Utrustning: Curry och chili paketen Panoramatak Xenonljus DSC - antispinn/antisladd Digital klima (acc) Däcktryckskontroll Larm Gummimattor och tygmattor Aerogrill (nedre+övre) Vita bakljus och bromsljus plus allt som ingår i paketen Kelleners modifierad (som works men lite fler hk...) OZ Superleggera 18" med Yokohama Parada sulor (sommar) Khumo vinterdäck på 16" ATS fälgar (vinter) Priset på bilen ny var ca 250' och på detta extrautrustning för dryga 60'-70' Pris med alla tillbehör: 162000:- (inga byten eller bilförmedlare tack) Ring eller maila för mer info om bilen. Tel: 0705-974747 _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
||||
|
NYTT PRIS 159000:-
Samma pris som en original men med massor av utrustning och i mkt bra skick! Det är mkt bra bett i svängarna så det vore roligt om ngn som gillar bankörning köpte den eftersom den inte har åkt så många varv med mig
om ni undrar hur den går så kan ni (förutom mig) kontakta Tord Ringenhall [TRR] (här på rejsa) som var och provkörde den. _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
||||
|
Re:
Japp, den gick väldigt bra och hade frugan och samma prioriteringar med leksaker kontra fixa trädgård så skulle det vara klart....
_________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
Re:
Jag tror hon har rätt, fixa trädgård låter MKT roligare...
Uppdaterar med ett par bilder från igår:
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1524 besök totalt |