| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
En motor som bjuder på ett gott skratt
|
2 besök senaste veckan (3861 totalt) |
|
Ni får ursäkta för den skamlösa pushen, men att bjuda på ett gott skratt är aldrig fel: http://www.flashengineering.se/index.php?page=news&newsid=155 Den nya motorn i Janne "Flash" Nilssons bil är något utöver det vanliga!
_________________ Johan Meissner |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
HAHA!
Shysst motor ala Flintstones. Nytt för miljökravens skull?
Gillar som tidagare talare sa den mycket fina talsyntesen på diagnosen.
|
||||||
|
Re:
Hårt ordval... men Janne är nog van
Den som lyckas är sällan omtyckt av alla. _________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
|
||||||
|
Jag hörde minsann hur illa vanosarna gick...
Det som skrivs nu borde kanske komma från en Moderator och jag har ju inte riktigt de befogenheterna, men vi tar det som lite civilkurage istället. om det nu är så att föregående talare tycker att Janne är en idiot så föreslår jag att du/ni håller det för er själva tills någon ställer frågan till er in privacy. Vänd på steken, hur jävla kul skulle det kännas för dig/er om några av oss andra sitter och tycker vitt och brett om era något förskjutna begåvningsprofiler? om era åsikter rinner av som vatten på en gås denna gången, så betyder inte det att dom gör det nästa gång, då kanske ni gör någon riktigt illa. Så! Nu fick jag sagt det oxå.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
|
Hur många hästar? Nej fråga är snarare om gubben har några höns kvar i buren, några kakor i burken, man ropar hej men det är ingen som svarar, tänt men det är ingen hemma. Skämt åsido, jag tycker att han är småkul, man måste ju få bjuda på sig själv.
|
||||||
|
Re:
om jag ska förklara varför jag tycker han är en idiot så var det under ett STCC lopp för ett par år sen som han blev touchad i arslet av Ekblom (har jag för mig att det var) och tack vare det så körde han ur. Så det "Flash" gör är att han letar upp lite stenar och när Ekblom kommer nästa varv så ställer han sig och sular stenarna mot honom allt han kan. Visst han hade all rätt i världen att vara förbannad men att ställa sig och kasta sten som ett dagisbarn visar vad man har innanför skallbenet. Sen dess har jag tyckt illa om honom. _________________ Oscar Zettervall |
||||||
|
Se upp
Passa er för att snacka skit om Janne !!! kolla : http://www.expressen.se/sport/motors _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||||||
![]() |
Bilder o videos
|
2 besök senaste veckan (3861 totalt) |