Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 8007 besök totalt |
Tack Davve! Jag tror jag är med på hur du menar...
![]() Gäller bara att få tillgång till farsans tid och svarven på hans jobb nu då... ![]() |
![]() ![]() Webern på plats: ![]() Extraktorgrenröret! ![]() ![]() Inte för att man ska se fram emot en ny kall vinter, men det hade varit j-kligt kul om sjön fryser så man kan testa dessa! Ett rallygäng brukar ploga upp en bana på en av sjöarna här hemmavid nämligen. Har kört där innan men inte med så här vassa däck. ![]() Som vanligt går det segare framåt än vad man önskar sig av tusen olika skäl. Men bilen SKA ut och luftas i år. Annars är det inget kul att skruva heller om man inte får köra emellanåt. |
Re:
[quote="Davve"] ![]() ![]() Webern på plats: ![]() Ser kanon ut! ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Bilen är nu såld. Känns både bra och dåligt. Bra för att jag inte har tid med den, har ju i princip bara hunnit byta förgasare med tillbehör och koppla ihop lite instrument på sex långa månader. Dåligt för att det är rolig 02, en av mina favoritbilar som jag säkert kunde fått mycket skoj med om förutsättningarna varit annorlunda.
Det är Speedster på detta forum som tar över den och han har lovat att lägga upp den här så jag kan följa dess öde! ![]() ![]() Sedan får vi se om jag dyker upp med en ny bil. Tanken just nu är något som duger både att bruksa och åtminstone lufta lite lätt på bana en gång om året på BMW CSs årliga storträff så jag kan hålla liv i min licens och hålla ban-abstinensen under kontroll. |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 8007 besök totalt |