| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 325i-93 sedan (nu med bilder)
|
1027 besök totalt |
|
S: bmw 325i-93 sedan (nu med bilder)
Komplett e36 325i 93 sedan, rostskadad höger tröskel och höger framskärm, yt rost vid bakre skärmkanter (dvs ser ut som alla andra e36or som inte är uppfixade) . Miltal på mätaren ca 15000mil Finns service bok!! Bilen har dåliga bromsar (satt sig efter att ha stått still). Motor+drivlina är helt okej. Startade upp henne 1/4 och maskinen låter perfekt!!. Svetsa rosten, kasta ut inredning, fixa bromsarna och på med ett okej chassi så har du en kul banträffs bil eller ge henne den omvårdnaden jag inte har tid att ge och du har en perfekt busbil/pendlar bil Rosten på bilen är den som syns, förutom den på började lagningen av höger tröskel låda så är den rellativt frisk under till. Bilen är INTE bes! Pris 14000:- Billigaste e36 325i i landet?? _________________ Pelle Persson |
||
|
Re:
Går nästan fortare för dig att köra till Perstorp från Kvidinge än än det gör för mig att ta bilder
Givetvis kommer bilder, men pga olyckliga omständigheter så måste jag låna en digitalkamera (olyckliga omständigheter=jävla små tjuvar) _________________ Pelle Persson |
||
|
Jo det har du jäkligt rätt i =) men ska inte vara hemma något idag tyvär.
okej haft påhällsningar, att folk inte är rädda om sina liv >
_________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
||
![]() |
SÄLJES
S: BMW 325i-93 sedan (nu med bilder)
|
1027 besök totalt |