| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 -87
|
4963 besök totalt |
|
S: Bmw M3 -87
Med stort vemod har jag beslutat att sälja min bmw m3. Tar emot men vi gör ett försök och ser vad som händer... Det är en diamantsvart svensksåld -87:a i absolut fint och välvårdat skick med 18300 mil på mätaren. Rätt utrustad men avsaknad av taklucka, skinnklädsel, elhissar, antenn. Precis som en M3 ska vara med andra ord. Däremot finns Fullt fungerande AC och nackstödbak. Komplett servicebok med fullständig dokumentation och historik(kvitton, bes-papper etc). Diverse evo attribut(koliber vinge, huvlister, njurar, trattar). Köhler avgassystem, Koppling 300mil, 17" compomotive fälgar, Bilstein dämpare, fjädrar av okänt märke. Einbach fjäderbensstag, sportratt. 16" orginal fälgar, "sitta stadigt stol" på förarsidan med mera. Diverse orginaldelar med följer, så som förarstol bland annat. Inredningen är i det närmaste perfekt. En bil som är skött och ägd av entusiast som går och ser bra ut. Bilder finns att maila. Bilen finns i Linköping Endast seriösa köpare. Pris diskuteras. Mvh Calle Gustafsson 0708-850976 _________________ Calle Gustafsson Alfa 156 GTA Alfa 155 Sport Mustang Mamba |
||||||
|
Man kan tyävrr inte äga allt...
Tidigare ägare av bilen är "sörpan" här på forumet. Går säkert bra att fråga honom om historian kring bilen. Mvh Calle _________________ Calle Gustafsson Alfa 156 GTA Alfa 155 Sport Mustang Mamba |
||||||
|
Re:
Inget att be för Sören - bara att köpa tillbaka!
Eller också får väl jag som gammal ägare, 94-99, köpa tillbaka den...
PM:a gärna ett prisförslag så skall jag se om jag blir frestad! //Martin _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
|
|
||||||
|
_________________ MVH Roger Brorsson |
||||||
|
Re:
Jag har lagt ut en hel del tid och pengar på den sen förra sommaren. Är inte gratis att åka m3e30 =) _________________ Calle Gustafsson Alfa 156 GTA Alfa 155 Sport Mustang Mamba |
||||||
|
Re:
Som om jag inte skulle veta det?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
|
||||||
|
Hej!
Compomotivefälgarna först och främst men bbs skulle oxå kunna vara intressanta. mvh P |
||||||
|
se om du inte kan få tag i Joakim Söderström på förenade bil i Malmö
det saknas i deras familjesamling av bilar... jag påpekade dett vi ett besök för några veckor sedan och han sa att han var lite på jakt efter en ! kan inte låva, men TROR att han kan vara intresserad
_________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 -87
|
4963 besök totalt |