| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: M3 E30 delar
|
2794 besök totalt |
|
Lite exempel på vad som finns till M3 E30: Styrväxel Servopump Köhler steg 1 kammar orginalkammar orginal stakar orginal block behöver borras pga repor i tvåans cylinder Block borrat till 94 mm med spår frästa för topplockspackning SÅLT Chipad styrbox till M3 med kat. Kabelhärva till motorn Luftmängdmätare Sprucken topp, kan vara bra att kapa upp om man vill veta hur kanaler mm går i toppen orginalventiler Insug och avgas AVGAS SÅLT Nyblästrad koppling med mkt fräsch lamell har inte rullat många mil Grenrör Svänghjul Övre delen av toppen (Kamaxelbryggan) Ventilkåpa Plenum Bröstkåpa mm. konnem3@hotmail.com _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||
|
Har inga data på Köhler kammarna tyvärr.
De satt i en motor som jag köpt. Garanterat nyskick på dessa kammar. Finns säkert någon här på forumet som kan svara på dessa data. Styrväxeln vill jag ha 2000kr för. _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||
|
Re:
ok, kanske någon annan kan svara här vad "Köhlers steg 1" innebär? Hur vet du att det är ifrån Köhler och "steg 1", står det stansat på dem? (Med en gradskiva och ett skjutmått kan man kolla.) Vad vill du ha för dem? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Finns det oäkta "Köhlerkammar"?
Jag menar... finns det någon tillverkare som plankar deras kammar? Har för mig att "Köhlerkammar" är omslipade originalkammar. Men det var lite offtopic det här, en liten fundering bara.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Det är ingraverat på kammen att den är från köhler samt att tidigare ägaren även intygade detta.
Det gå bra att PM'a mig bud på delarna så får vi se om jag blir nöjd
_________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||
|
Re:
Det vore som att bjuda på en lägenhet man inte vet storleken på...
om du åtekommer med lyft och duration så skall jag se om jag kan ge dig ett bud. _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Tyvärr vet jag inte vad Köhler har för data på sina kammar.
om jag satte ett pris så skulle det vara samma sak. Köpa något man inte har data på. Borde väl finnas någon här som sitter på lite fakta om dessa kammar? Kan ialla fall mäta lyftet när jag är tillbaka från Norge _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||
|
Re: S: M3 E30 delar
_________________ peter bodin |
||
|
Hej!
Skriv vad du behöver så ska vi se om jag inte kan lösa det åt dig. Har sålt en del saker men det finns en hel del kvar! Jag har mer än det som står i annonsen Mvh Mattias _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||
vad nice jag behöver kolvar 4st med stakar 6 st avg ventiler och kanske ett par vasare kamar till att börja med men kan du inte ringa mig eller adda mig på msn djbojan@hotmail.com
070 7153605 mvh peter _________________ peter bodin |
||
![]() |
SÄLJES
|
2794 besök totalt |