| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Gruppköp av Quaife differential deadline 11/5
|
6203 besök totalt |
|
Tänkte försöka få till ett gruppköp på diffar från quaife så att vi kanske kan få till ett bra pris. Dessa går att få till de flesta Växellådor, men priserna varierar lite från modell till modell. Så säg till till vilken bil och låda ni skulle vilja ha så kollar jag upp pris. Priserna kommer att vara inkl. moms och frakt till säljaren. Pris ex på diff till volvo S/V40 m56 låda är 10900 kr. Lägger upp en intresse lista här så får vi se hur många som är intresserade. 1. Jacob_s40 M56 2. Mackee M56 3. WOLDERTH M56 4. jojje M56 5. Anders Kaarle Porsche G50 Partnummer 40.309.160 Jacob Håkansson Kontakta mig via PM eller Mail: jhamb04@student.vxu.se Telefon: 0703606802 Jag finns i Sölvesborg _________________ Jacob Håkansson |
||||
|
Jag är intresserad av en till en BMC A-series slutväxel. "Problemet" är att jag gärna skulle vilja ha en som är lite special med fäste för BMC CWP men Fordsplines till drivaxlarna. Jag har tänkt kolla upp detta under en längre tid, nu kanske det är dags att ta tag i det...
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
|
Nu är vi tre.
Håller på att kolla upp alla efterfrågningar men behöver lite mer info för specialarna. Behöver lite mer info så som årsmodeller, växellådsbetäckning på de andra bilarna för att kolla så det blir rätt diff. Tack för hjälpen. MvH/Jacob _________________ Jacob Håkansson |
||||
|
jag skickade ett PM men fick inget svar.
jag är intresserad av en quaife till min bubbla, med -75 låda. jag ska kolla upp vilken splines det är på min låda, det finns visst två typer att välja mellan 37T splines och 33T splines. jag återkommer när jag kollat detta. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||
|
Re:
Finns till F28:an . Kolla in http://www.quaife.co.uk/VAUXHALL-Ope_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Någon mer som vill har förfrågningar eller liknande för jag tänkte ringa och snacka om diffarna imon och försöka luska ut priser m.m
Ja det stämmer med F28 med 550£, men sedan tillkommer ju då moms eller tullavgift samt frakten. Men jag hoppas på att vi ska kunna få riktigt bra pris på grejerna. _________________ Jacob Håkansson |
||||
|
Moms och frakt tillkommer på priserna på deras hemsida www.quaife.co.uk .
Dom gånger jag fixat storköp hos dom, så har det blivit ca 10-15% rabatt på listpris. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re:
Listpris 895£ på den. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re:
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Qu _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
F23 kostar £520.00 på list priset sen tillkommer ju då frakt och moms men sedan får vi ju lite rabatt också.
Men F23 sitter i vectran och astran så jag vet inte vilken du menar för jag hittar inte speedstern på deras sida. Ang. BMW 330 så står det inget pris så där vet jag inte. Så hittar ni era diffar på sidan som dude har länkat till och vill ha en så säg till så skriver jag upp er på listan. Så ska jag försöka få pris förslag i slutet av veckan. _________________ Jacob Håkansson |
||||
|
Re:
Det är samma låda i speedstern som i Astra/Vectra (F23). (rätta mej om jag har fel) butikspriset i GB är 585 pudare (inkusive VAT), så ett bättre pris än det borde man väl kunna få. Är det nödvändigt att tulla och momsa i sverige? det borde vara bättre att betala GB-momsen (VAT) den är väl lägre än den svenska. Eller räknar ni andra att lyfta momsen? _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
6203 besök totalt |