Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Retrobackspeglar (Engelmann-kopior)
4092 besök totalt
Björn Westergren
Köping
Här sen Jun 2006
Inlägg: 67


Trådstartare
S: Retrobackspeglar (Engelmann-kopior)

Hejsan!

Tänkte kolla om det finns intresse för backspeglar av typen Engelmann?

Jag har möjligheten att beställa hem dessa backspeglar ifrån utlandet till bra priser (privat alltså inte företag utan genom en kontakt).

Vet att det är många som åker äldre racingbilar här och även många som bygger till Retro Racing och då är dessa backspeglar ett måste! De väger för övrigt nästan ingenting, har inte mina hemma just nu utan i garaget men kan väga dem vid intresse

Det är HELT NYA speglar i förpackning, och inga slitna begagnade som man ofta hittar på Ebay osv.

Bilder:
http://www.kakracing.com/bjorn/speglar/01.jpg
http://www.kakracing.com/bjorn/speglar/02.jpg
http://www.kakracing.com/bjorn/speglar/03.jpg
http://www.kakracing.com/bjorn/speglar/04.jpg

Det ingår Speglar, skruvar, fästplattor dvs helt klara för att montera. De är svarta men lackerbara och ytan är väldigt fin så jag kommer inte lacka mina.

Så har du en Ascona, Manta, Kadett, BMW 2002 eller annat retrobygge så är dessa ett måste.

Pris: 600-700:- plus frakt med Bussgods, priset beroende på hur många som beställer dvs. vad frakten från utlandet hamnar på.

Såhär ballt blir det med dessa speglar:
http://www.Opel-martin.de/autohaus_martin/img/detail_oldies/ascona400. . . . .
http://www.sub3-forennet.de/ohf/heck/ascona-400m.jpg
http://www.Opel-martin.de/autohaus_martin/img/detail_oldies/manta400.j . . . .

Är ni intresserade så skicka PM med namn, adress, mobilnummer så ska jag räkna ihop, beställningen kommer läggas om nån vecka och tar ca 3-4 veckor att få hem dem, så skickar jag dem vidare från mig då.

_________________
Opel Ascona B
Citera
Björn Westergren
Köping
Här sen Jun 2006
Inlägg: 67


Trådstartare
Bara en som är intresserad trodde det var flera som byggde retrobilar här

_________________
Opel Ascona B
Citera
JM
mörrum
Här sen Maj 2005
Inlägg: 49



ok glöm vad jag skrev här kan inte läsa..

_________________
Johan Månsson
Citera
Björn Westergren
Köping
Här sen Jun 2006
Inlägg: 67


Trådstartare
Beställningen läggs imorgon så finns fortfarande chans att beställa.

_________________
Opel Ascona B
Citera
Björn Westergren
Köping
Här sen Jun 2006
Inlägg: 67


Trådstartare
Beställde nått extraspar om nån skulle komma sent och säga att den vill ha

_________________
Opel Ascona B
Citera
Björn Westergren
Köping
Här sen Jun 2006
Inlägg: 67


Trådstartare
Dax för en ny omgång, lyckades sälja mitt eget par till en så måste ju ha nya och tänkte att det är lika så gott att beställa hem flera då säkert nån mera vill ha

Så är det nån som är sugen så läggs en beställning till helgen troligen...tar sedan va 4 veckor innan speglarna landar hemma hos dig och de kostar 700:- (790:- med frakt vid förskottsbetalning annars 860:- tror jag med Bussgods postförskott).

_________________
Opel Ascona B
Citera
lilltobbe
harbo/uppsala
Här sen Jan 2008
Inlägg: 6



har du nå speglar kvar?

_________________
tobias johansson
Citera
Divad
Stockholm
Här sen Nov 2005
Inlägg: 53



Nu vart jag också sugen på ett par speglar, skulle sitta finfint på min escort mk1.

Ställer mig i kö.

_________________
David Johansson
Citera
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246



Är priset per styck eller per par?

_________________
Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
Citera
Björn Westergren
Köping
Här sen Jun 2006
Inlägg: 67


Trådstartare
Re:

Enzo Molinari skrev:
Är priset per styck eller per par?


2 stycken, alltså 1 par

Samma pris som tidigare, 700:- plus frakt.

Jag ska kolla med min kontakt om han har speglar att skicka till mig, jag återkommer i ärendet då det verkar finnas fler som vill ha.

Mvh Björn

_________________
Opel Ascona B
Citera
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246



Awride!

_________________
Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
Citera
Björn Westergren
Köping
Här sen Jun 2006
Inlägg: 67


Trådstartare
Min kontakt har bytt mailadress och har inga andra kontaktvägar till honom så det verkar inte som att det går att beställa flera

_________________
Opel Ascona B
Citera
SÄLJES
S: Retrobackspeglar (Engelmann-kopior)
4092 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande