Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 7134 besök totalt |
Re: Team Schwedenkreuz
Tror det ligger på is, men vet inte säkert. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re: Team Schwedenkreuz
Tror inte de kört något race sedan 2005 så det är väl snarare under isen som gäller... ![]() Hoppas dock de kan komma igång igen! ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||
Jodå, lugn och fin...
Bilen byggs f n ihop, fast med rätt prylar den här gången så att vi minimerar problemen med tillförlitlighet, något som var rätt irriterande och vanligen förekommande tidigare. Så det är på gång... ![]() Islossning? ![]() ![]() |
||||
Re:
Skönt att höra att ni är på gång! Lycka till! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Kul å höra ![]() ![]() Räknar ni med å ställa upp i nåt race i år eller först till nästa säsong? |
||||
Re:
Härligt att höra,, era rapporter förra gången var kanon ![]() Ser fram emot att läsa om framtida bravarder ![]() _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
|
||||
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re:
Det sista inlägget där var ju nästan ett år sedan har det hänt nått på senare tid ? _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Av någon anledning raderades mitt sista inlägg i den tråden där jag bl.a beskrev vad som hänt med bilen.
Den står i alla fall sedan nästan två år undanställd någonstans i Danmark efter att ha fått sprut och elsystem byggt där. Jag skulle få upp bilen igen för att färdigställa den efter att elen vart klar men jag har inte sett skymten av den. Nu ska jag låta bli att ta upp den ekonomiska biten för det var kanske därför som mitt svar i den andra tråden raderades, men jag känner mig i alla fall väldigt blåst av SchwedenX om det går bra att skriva så... Tydligen kan folk skriva vad för skit de vill om mig, men om jag uttalar mig så raderas det. Dålig stil! > ![]() |
||||
Re:
om ditt inlägg bara handlade om vad som gjorts med bilen så ska det ju absolut inte raderas. Men det kan ju (ofta) vara olämpligt att skriva sina åsikter kring någon infekterad konflikt, det finns ju ingen absolut gräns mellan vad som är okej och vad som inte är okej, det beror ju på både konfliktens omfattning och hur man formulerar sig. Nu såg jag inte ditt inlägg och inte svaret heller men som exempel: inlägg av typen ena-sidan-av-saken-jag-är-skitsur går tvärbort och tas lämpligen någon annan stans än i rejsa forum. Inget konstigt egentligen eller hur ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 7134 besök totalt |