| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Maserati 430 med defekt motor. såld!!!
|
3077 besök totalt |
|
S: Maserati 430 -89 med defekt motor. toppackningen har gått. 1 ägare uttagen av min far 1991. 2.8l v6 dubbelturbo. Helt original. Bilen har gått 4956 mil vi har hatt den sedan den var ny. aldrig bankörd. Renoverad motor vid ca 4000mil mycket fin innredning. Har gått väldigt lite dom senaste 6-7 åren. Har alltid stått i garage! säljes pga min far har tappat synen. tel. 0708605858 pris: bud Mvh Jakob Danielsson
_________________ Jakob Danielsson |
||||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
|
Re:
oj! missade att det var detta forumet! sorry! Är det någon som vet någon bra sida om man ska sälja lite ovanliga bilar! behöver bli av med maseratin. tråkigt att en sådan bil ska stå och förfalla i ett garage! så han behöver en ny ägare! Mvh Jakob _________________ Jakob Danielsson |
||||
|
Re:
http://www.maseratiklubben.se/ http://www.maseraticlub.se/ Fast på de här sidorna är det ju ingen ovanlig bil.
_________________ Jörgen Eriksson |
||||
|
Re:
Tack!! Du har en poäng där!
_________________ Jakob Danielsson |
||||
|
Re:
Ja bra fråga. har kollat runt lite och en som fungerar ligger på 80-90.000. så mellan 20-30.000 borde den vara värd! Bilen står i småland. _________________ Jakob Danielsson |
||||
|
hei Jakob Danielsson, aksel næss her, jeg er veldig interessert i din fars bil. jeg bor i Milano, og dette hadde vert den perfekte bilen og ta med rundt i italia i helgene. jeg har verksted i oslo og har holdt på med disse bilene en del. ett par sporsmål: hvordan vet du at det er toppakningene ? kan du være så snill og fortelle meg/ ta bilder av all synelig rust ?
om jeg kjoper bilen kan jeg ikke hente den for om ett par uker, men vil selvsagt overfore penger for bilen med en gang. svar meg gjerne på aksel@norskmaseratiklubb.no på forhånd takk. Mvh aksel næss. _________________ Aksel Ness |
||||
![]() |
SÄLJES
|
3077 besök totalt |