| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Miata, mx-3:a eller kanske en crx? - Fixat!
|
2117 besök totalt |
|
Jag behöver en ny lekbil. Letar efter en mazda miata, mazda mx-3:a eller en kanske en honda crx? Maxpris 40:- beroende på utrustning och biltyp. PM:a om du har någon att sälja! _________________ Martin Ek |
||||||
|
_________________ Martin Öberg
|
||||||
|
Re:
40' sist jag kollade. Är sugen på den...
|
||||||
|
Re:
same price as mine then... dock MX-6a.. lite bredare o lite längre bil, mkt stabil annons nyss inlagd här _________________ /Niklas Rydh Mazda 3 MPS -2007 ~ 310hk ~ 500nm Västerås |
||||||
|
Re:
Bara och slå till nu när du flyttar till stan ju.. ;-) |
||||||
|
Re:
Skulle ju tittat på den i helgen. Men jag träffa en himla trevlig tjej därifrån som hellre ville besöka mig i helgen...
Nästa helg kanske!
|
||||||
|
Får vänta lite med att sälja MX-3:an. Men du får gärna komma och kolla på den. Förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills jag kan lägga ut den på annons igen.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Re:
Behåll den ett tag till, wanklarna ni har i södern verkar inte så hållbara...
Sen låter ju mx-3:an kalasgott och ser kul ut att köra! Byt-lån nästa slalom?
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
|
Re:
strular 7:an för dig ?
_________________ Martin Ek |
||||||
|
Re:
Edit: oups! Lite OT. Ska läsa Mäcens biltråd istället
|
||||||
|
Kalle: Inte omöjligt att jag vill byt-låna. Har aldrig kört Porsche förut.
MZM: Ja, sjuan kräver lite ompysslande till innan den är körklar. Roger: 35hk till och fortfarande samma vikt gjorde susen. Vridet är skönt. Omkörningar i femman går finfint. Sen kan man ligga i 45-50km/h i femmans växel under 1500rpm dessutom.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Re:
|
||||||
|
Re:
ojojoj, då lär det gå undan! Min gamla mx-3 varvade ju ut i högsta växeln 230km/h på mätaren!! Bra banutväxling....
|
||||||
|
Roger: Jadå, utväxlingen är helt ok.
obizzz: En av tre sjuor rullandes är väl inge vidare, så Kalle har faktiskt rätt.
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2117 besök totalt |