| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Glasfiberstolar
|
7083 besök totalt |
|
OMP Evoluzione. Ej FIA-godkänd, men en lätt och fin stol. Uttag för 6-punktsbälte. Flyttbara kuddar. Botten- och sidomonterad. obetydligt använd.
Pris: 2500kr. /Björn 070-4411480 _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Har tyvärr inga mått på stolen.
Men, jag har en OMP ARS stol också, och den är något rymligare än vad ARS-en är. Faktum är att den är både bekvämare och lättare än ARS-en, men tyvärr måste jag ha en FIA godkänd stol. /Björn _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Pga köpare som ångrar sig, samt att Evoluzione stolen börjar bli lite i vägen, så finns nu lite prutmån...
Har för övrigt två andra stolar som också är till salu, om jag får ett bra bud...
1st OMP ARS tillv. -02. 1st OMP BIG tillv. -04. Stolsfästen finns, om man vill ha med. /Björn. 070-4411480 _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Re:
Här hittar du all info du behöver: http://www.trendab.se/ListProductsWi /Björn. _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Riktpris på stolarna.
OMP Evoluzione 2500kr OMP Ars 3000kr OMP Big 3300kr Alla priser kan diskuteras. Fästen finns att få med också. /Björn. _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Nu börjar jag bli väldigt sugen på att bli av med stolarna...
Alltså är de rätt billiga just nu... Ge ett bud. /Björn _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
1st OMP ARS tillv. -02.
Är den FIA godkänd? Får man dit 6-punkts bälte? om så kommer jag å provsitter den
_________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||
|
Re:
Ja den är FIA godkänd. Ja man får dit 6-punktsbälte. Här kan du hitta mer info: http://www.trendab.se/ListProductsWi Du är välkommen /Björn 070-4411480
_________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Re:
För en vecka sen var de rätt billiga. Men, nu har jag kanske köpare på gång. Men, visst. Kommer du och hämtar dem är de dina för 5500kr. /Björn 070-4411480
_________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Re:
Ringer dig i morgon (Måndag) _________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||
![]() |
SÄLJES
|
7083 besök totalt |