| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Storformat, Bildekor, Skyltar & Fototapet
|
3436 besök totalt |
|
Har du ett läckert motormotiv tex en bild från ringen eller en bild på pärlan som du önskar dra upp rejält i storlek så kan jag hjälpa dig. Jag kan ordna tryck i storformat på Väv, banderoll eller Papper. Kraven på bilden är lite olika beroende på hur mycket man vill blåsa upp den, men den bör vara högupplöst. Enklast är att mejla måtten samt bilden man vill förstora så kollar jag vad som är möjligt att uppnå. PM,a eller mejla så får du prisförslag på vad just din bild kan tänkas kosta Prydnad för garaget eller vardagsrummet.
Jag oxå möjlighet att ordna bildekor till bra pris. Allt från en enkel text till mer avancerade lösningar. Kan ordna med tryck på bilvinyl och utskuren vinyl. Exempel på tryck på genomskinlig bilvinyl.
Exempel på utskuren bilvinyl (och härlig bilåka ).
http://www.youtube.com/watch?v=BB4fE Dessa produkter kan man sedan labba och mixa med för tex mässor, utställninger osv. Här är ett exempel på skyltar och dekor i Koenigseggs monter på Geneva Motor Show 2006
Mejl: 968cs@katrineholm.st OBS! Magnus har givit OK för denna "annons". _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
![]() |
SÄLJES
|
3436 besök totalt |