Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 33664 besök totalt |
Javisst ! Du ska med !
Måste ju ta den där licensen då oxså! Magnus har rätt kom över så viftar vi med trollspöt, och allt fixar sig ![]() _________________ ///Anders Linder BMW M3 -03 E46 BMW 323ci -00 E46 BMW M535i -86 E28 BMW M535D -08 LCI 380Hk E60 BMWSC #430 |
||
Är det nån som vet om något av de två avgassystemen till e28 528 passar på min bil?
http://www.ray.se/oldtimers/BMW_Simo ![]() _________________ ///Jani Hongisto |
||
Jag kör/kommer köra 2"x2 från kollektorerna(japp, jag har också mäktat med att bygga om ett m5 e34rör nu
![]() _________________ Jon Lund |
||
Re:
![]() Det är väl lite dåligt med uppdateringar på bilen. Jag är jäkligt nöjd över bilen att det inte vart några överraskningar på mantorp, det vart ett antal varv med mycket ![]() ![]() Jag har fått mina fälgar till snyggade av grannen! ![]() också, men efter jag hade pratat med fälgfixarna så var det slut funderat! 20kr st! ![]() Men jag har blivit mer och mer sugen på 17" till bilen, kanske ska lägga ut en bytes annons. ![]() Jag måste säga att dina hartge är ju dom finaste på e28! Dom verkar vara omöjliga att få tag på! > ![]() En blid på mina fälgar ![]() _________________ ///Jani Hongisto |
||
Hehe!
låter riktigt roligt! måste prova bana med min sen! har ganska trevligt chassi hoppas jag.. Bilstein sprint H&r fjädrar m5 e28 krängare Lite bussningar Camber topplagringar fram. Jag åker på m5 e34 fälgar ![]() ![]() Snyggt med tillfixad fälg! _________________ Mvh Oliver Kraigher Bjuhr BMW m5 e39 -00 |
||
Det va kul att åka med dig några varv på Mantorp Jani, den gick riktigt fint!
Hann knäppa några bilder med! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jesper Brenner Life Isn't about the amount of breaths you take - it's the breathtaking moments that count! |
||
Re:
Det var skitkul! Äntligen komma ut på bana och känna hur bilen upplevs på riktigt. Jag är jättenöjd med chassit det enkla uppdateringarna jag har gjort. Men det finns en heldel att förbättra. _________________ ///Jani Hongisto |
||
Med drygt 1500kg tjänstevikt på kärran (och troligen i baktanke hos dig att komma hem med bilen efter avslutad bankörning) så är tiden jag klockade på 1min 43sek runt Mantorp ingen dålig tid, dessutom hade du inte helt fritt varv, lite trafik fanns det....
Dessutom är väl din Autobanutvxl 3.07:1 inte direkt optimerad för bankörning. ![]() Körningen såg mycket stabil o städad ut ![]() Tycker du ska bygga bur o sätta i riktig stol o bälte, lätta bilen, dreva om slutväxeln och sen köra BMW-Cup. Hjälper dig mer än gärna! ![]() PS: Hoppas däcken är okej ![]() ![]() _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 33664 besök totalt |