| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
broms fråga !!
|
1645 besök totalt |
|
broms fråga !!
ska byta till störr skivor på min e30 325 (fram) o 4 kolvs brembo ok ...nu till frågan :behöver man byta huvud cylinder eller annat för att det inte ska bli några konstig heter ??? _________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||||
|
Re:
_________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||||
|
Re:
Seriös fråga eller skämt? Du ställer en fråga och får svar att du behöver en viss del, och du har sån tur att denna ovanliga del har personen som svarar... Dylikt drag kan man kalla att dra en fuling. Inte sagt att rådet inte är rätt, utan säljesgrejen är fulingen. Typ ful hund _________________ Roland Johansson |
||||
|
men har man en tråd med en fråga så behöver man inte klottra ner tråden men en massa onödigt man kan ju hålla sig till ämnet .........finns säkert andra "sandlåde forum " som passar bättre för sånt
||||
|
oj oj oj!
Jag som trodde att vi hade lite högt i tak här på forumet. Så som Rolle förklarar är helt i enlighet med hur det borde tolkats. Jag kan bara råda dig att inte utgå från att alla vill dig illa varje gång du misstolkar ett inlägg. Alla vet att skrivna meddelanden misstolkas mycket lätt. Jag ville alltså ingen illa iom med mitt inlägg. Vi kan be någon presumtiv moderator ta bort det jag skrivit om det känns bättre. _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
|
Re:
||||
|
Vilken HBC?
Vill gärna veta mer om bromscylindern ( 750, bolt on på e30 ?) Behöver själv större HBC. då standard inte orkar skicka ut kolven fullt ut. tacksam om ni vill skriva exakt vad för HBC jag kan använda!! _________________ Per Cedersten BMW E30: KAROSS: E30 323 -83 MOTOR: M5 3,8L -93 |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
broms fråga !!
|
1645 besök totalt |