| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vill du testa Drifting i skåne... ?
|
15 besök senaste veckan (22282 totalt) |
|
Jag behöver veta hur många det kan tänkas komma till en seriöst ordnad driftingträning på en bana i skåne - om detta blir av i sommar. Drifting är den billigaste av alla motorsporter vi har just nu. Bara finn en rwd bil på Blocket för 500-1000kr, svetsdiffa den, lätta den på inredningen & sedan är det bara att gasa med den. Så - Hur många skulle dyka upp ? MVH/ ........Kristian ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Jag har en bunt gamla däck på fälg från min Mk2. Vill nån slita upp dom så är det bara att höra av sig!
Hade min bil varit färdig hade jag kört tills jag svimmat! :P
|
||||
|
jag är på. jag är på. Och jag är med också. antingen med container volvon eller med nya assanasinen (nissan)
//Niklas |
||||
|
Behöver bilen vara gatreggad och/eller godkänd av SBP?
om inte, så kommer jag gärna med vår 535 e28 GTR.
Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
|
Re:
Behöver absolut ej vara reggat eller SBP nej. Men observera okså att detta enbart är en förfrågan än-så-länge. k _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Kan tänka mig att "kila" ner. Om det inte är allt för snart!? och inte krockar med andra event.
|
||||
|
Re:
Finns nog rätt så många nu när skrotpremien försvunnit !
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Hehe, så sant. Gäller bara att hitta på lite bra sätt att få bilar att "försvinna". Missade det där med skrotpremien så jag har några bilar hemma i norrland att gräva ner. _________________ Emil Hagman |
||||
|
Re:
Jasså Emil har minsann hittat hit, ta och skaffa en körbar bil och lägg lite tid på banan så du kan vara med å bygga/köra en ordentlig (*host* formulastudent *host*) bil nästa år.
_________________ Pontus Fyhr |
||||
|
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
15 besök senaste veckan (22282 totalt) |