Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (22216 totalt) |
Vill du testa Drifting i skåne... ?
Jag behöver veta hur många det kan tänkas komma till en seriöst ordnad driftingträning på en bana i skåne - om detta blir av i sommar. Drifting är den billigaste av alla motorsporter vi har just nu. Bara finn en rwd bil på Blocket för 500-1000kr, svetsdiffa den, lätta den på inredningen & sedan är det bara att gasa med den. Så - Hur många skulle dyka upp ? MVH/ ........Kristian ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
|
||||
Jag har en bunt gamla däck på fälg från min Mk2. Vill nån slita upp dom så är det bara att höra av sig!
![]() |
||||
jag är på. jag är på. Och jag är med också. antingen med container volvon eller med nya assanasinen (nissan)
//Niklas |
||||
Behöver bilen vara gatreggad och/eller godkänd av SBP?
om inte, så kommer jag gärna med vår 535 e28 GTR. ![]() Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
Re:
Behöver absolut ej vara reggat eller SBP nej. Men observera okså att detta enbart är en förfrågan än-så-länge. k _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Kan tänka mig att "kila" ner. Om det inte är allt för snart!? och inte krockar med andra event.
![]() |
||||
Re:
Finns nog rätt så många nu när skrotpremien försvunnit ! ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Hehe, så sant. Gäller bara att hitta på lite bra sätt att få bilar att "försvinna". Missade det där med skrotpremien så jag har några bilar hemma i norrland att gräva ner. _________________ Emil Hagman |
||||
Re:
Jasså Emil har minsann hittat hit, ta och skaffa en körbar bil och lägg lite tid på banan så du kan vara med å bygga/köra en ordentlig (*host* formulastudent *host*) bil nästa år. ![]() ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (22216 totalt) |