Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2007 besök totalt |
Touristenfahrten 20 Maj 2007
En ovanligt varm söndag med ovanligt mycket folk. Halvlånga köer ut från banan och förvånansvärt mycket folk kvar som körde sent in på kvällen. Rent-Racecar har uppdaterat vagnparken rejält inför denna säsong. Bl.a. erbjuds en Golf V, en 320 si och denna Coupé (osäker på vilken motor det är). Verkar vara riktigt hårt fjädrad och ser ut att ligga som ett strykjärn på vägen! ![]() DB9:an är sååå snygg!!! ![]() Rejsa-kändis? ![]() När den här kom inrullande blev jag lite förbryllad. Den rasslade och rosslade som värsta rejsbilen och var helt plåtren inuti. Men det är väl dock en "vanlig" 997 GT3, om än med hardcore-modifikationer?! ![]() ![]() Men vänta lite, den har ju BBS centrumbult! ![]() och helbur! ![]() och det här ser väl inte riktigt ut som original instrumentpanel? och växelspaken verkar höra till en sekventiell låda? Jag blev inte riktigt klok, men det verkar faktiskt som det är en gatreggad 997 GT3 Cup. Vad säger Porsche-experterna? ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||
Re:
Antar att du menade 335 och inte 330 ![]() ![]() ![]() Christian, trevligt med rapporter med bilder, jag blir iaf lika glad och nöjd varje gång! ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
ok, men en 335 kunde det inte vara i alla fall med tanke på avgasrören. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
"med rätt kontanter", menar du väl? ![]() För några år sedan så var den inofficiella prislappen 50-60.000 SEK, det är säkert varken billigare eller enklare idag... ![]() _________________ -- |
||||
Re:
Kostnaden för konverteringen eller besiktningen? _________________ Patrik Ljunggren |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2007 besök totalt |