Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (3640 totalt) |
|
||
Re: Helgen 26-28 maj, bara jag som ska ner?
"Garage gänget" är nere minus Staffan som är hemma i svedala ![]() Vi ses säkert! Janko _________________ Janko Lind |
||
Pratade med Anders och Loaded just, jag flyger visst ner i morgon
![]() I övrigt tänker jag mest på vilken konstig inverkan ringen har på mig!! Jag hade ju inga som helst planer på att åka dit just nu, särskilt inte på så kort varsel och överhuvudtaget inte eftersom jag spenderat en långhelg på Gotland och just är hemkommen därifrån igår ![]() ![]() Drifbox samt bärbara PC tas med ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
Klaffar det så kör jag förbi på torsdag fm, och hoppas kunna kolla lite VLN på lördag, samt köra måndag fm!
No brakes, no brakes, no brakes........... ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Får se om det blir Ringen för mig i helgen...
Jag är grymt sugen på att åka ner men får inte med nån av polarna nu när det väl börjar närma sig, tyvärr, så jag får se hur det blir. Tänkte isåfall ta bilen ner på lördag morgon och köra lite på kvällen där och sen spendera hela söndagen och måndagen på banan... Ni som flyger ner... har ni bil ståendes där nere eller hyr ni bil? Vad går det på att flyga ner? /Magnus |
||
Re:
Kolla ryanair, germanwings, airberlin etc för dagsfärska priser. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Mja... molnigt men uppehåll på dagen på söndagen... söndagkväll och hela måndagen ser dock helkass ut...
Kanske är bättre att sikta på nån annan helg... ![]() /Magnus |
||
Re:
och hur ofta litar man på meterologen??!! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Jag kollade på www.accuweather.com och kollade "Adenau, Germany" och accuweather är dom som brukar stämma bäst så jag litar faktiskt på dom... tyvärr :-(
Får se framåt slutet av veckan hur det ser ut... |
||
Att planera bilåkning efter väder i norden( eller tyskland) torde göra så att man allt för ofta stöter på patrull. Klart ska man göra ett rekordförsök har jag full förståelse, men för vanlig turistkörning
![]() Kan ju sluta med att man aldrig kommer ner till ringen p g a att det alltid ser mörkt ut på en eller annan väderprognos. Nåväl vi är alla olika, men att planera in att åka endast om det är sol, ja kanske kan man bli väldigt besviken ofta, särskilt om man råkar bo i Sverige och ska planera in körning här. Lättare att planera efter sol om man råkar bo i Malaga ![]() Lite regn dör ingen av ![]() Nä nu måste jag åka, hoppas träffa några härifrån. Flygarn verkar inte få ställt på svarta masken, hoppas det löser sig. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
men när prognosen säger regn en hel vecka så litar jag mer på den än om det blir lite solglimtar under några dagar å resten regn..
i slutet på juli kan man HOPPAS på att högtrycket sitter i. för jag har inte budget för att åka ner å titta på ev. regn å åka hem igen.. _________________ Mathias Lövdblad |
||
Får se om jag lyckas tjata med nån av polarna...
Men är det nån annan som kör ner eller flyger ni allihopa? /Magnus |
||
Kommer iaf att vara ner på lördagen och kolla på VLN ... får se om jag stannar resten av helgen
|
||
Re:
Har man bara R-däck och en mittmotorbil så är regn inge kul.. Vill inte chansa med min semesterbudget pga det. _________________ Mathias Lövdblad |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (3640 totalt) |