Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4015 besök totalt |
Rejsa.nu = Seriös sida!
Vill bara tacka alla som är seriösa här på Rejsa för en mycket bra sida! Har i stortsätt varit inne och kollat varje dag på olika forum samt inläggen och svaren, vågar nog säga att de flesta frågor/funderingar får klara raka besked om hur man löser problemen. De många "jagvetallt" puckona som finns på övriga liknande sidor verkar inte trivas här.... Och det är enligt mig bara ytterligare en fördel med Rejsa.nu Ytterligare en gång TACK alla seriösa frågeställare/svarare på rejsa. Samt att ni gör sidan trovärdig som bollplank för problem/frågor. ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||||||
Kan bara instämma med föregående talare!
![]() Mycket trevligt att alla delar med sig av alla erfarenheter! och att alla dumma frågor jag ställer blir bemötta med förstående svar... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||||
Re: Rejsa.nu = Seriös sida!
eller är det smettersmitter ![]() För att vara lite allvarlig så är det ju hit man vänder sig för att få svar ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||||||
om rejsa.nu är seriös!?
Visst, som sagts är tonen hjärtlig och man kan lära sig hur mycket som helst här. MEN... man blir lite frågande när man ser vuxna människor diskutera i en tråd på ca 10 sidor om hur man klistrar en dekal på rätt sätt ![]() Nu får jag nog springa å ![]() Det är lite varför man håller till här, nörda loss med likasinnade ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||||||
Jag tycker nog de flesta här surfar för mycket och kör för lite...
![]() ![]() Dessutom - den snabbaste vägen mellan 2 punkter är rakt fram... ![]() ![]() Ni kan ju ingenting på det här forumet. Det enda ni snackar om är hur ni ska få stopp på bilarna med bättre bromsar och hur man ska ta sig till så kurviga partier som möjligt. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||||
LYNCHA!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||
Nää... Det är ju en sån där trehjulig sak, som antagligen skulle tippa över ända i redan i Hatzenbach. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||||||
![]() ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||||||
Hmm, trodde det var et flygplan ![]() ![]() ![]() /orjan _________________ Orjan Sandland |
||||||||||
Det var både och! När dom bygde "bilen" tog dom et krashat Messerschmidt plan kapade bort vingarna och fenan! ![]() |
||||||||||
Jo, jag vet att det fanns såna också. ![]() ![]() :attentn2: Ironiskt nog så håller den här (seriösa) tråden på att spåra ur till en "ot-tråd". ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||||||
Alla trådar på det här forumet har en tendens att spåra ur förr eller senare ![]() |
||||||||||
Jo, det är sant... Men de brukar oftast spåra ur i en ny intressant diskussion. ![]() ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||||||
Jo, det är också sant! Därför kan vi splitta den här tråden nu till förmån för Messerschmidt prat ![]() (finns juh såååå mycket att säga på den punkten) |
||||||||||
tycker som troligt vis alla frekventa besökare att det e det bästa webb forumet på nätet (iaf det bästa svenska..)
troligt vis för att man har en identitet inte ett nick... sen att man läser mest va andra säger och försöker fatta ngt ur alla geometri trådar och stötdämpar trådar.. ![]() ibland lppnar man munen som nu och bevisar att man e korkad.. ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||||||
Får hålla med, här finns mycket kunnigt folk. Det verkar ju också som om de som hänger här använder sina bilar till det de är avsedda för, köras på bana och i RS.
Jag hör själv till "wannabee" avdelningen med mina 12 turistvarv på Ringen.... _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||||||||
Kul med alla snälla ord om rejsa.nu! Det är ni själva som gör forumet till vad det är
![]() Jag tycker vi lyckas både vara seriösa, nördiga, barnsliga och allmänt tokiga på ett trevligt vuxet sätt här ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4015 besök totalt |