| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Önskar att detta vore mitt projekt
|
2650 besök totalt |
|
|
|
trevlig kombination
några av de första tankarna som dyker upp är dock..... plats för rattstången och vridstyvheten i ramen
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
|
Jösses!
Hur ska han/hon få ner kraften i backen? Galet!!
Är det verkligen genomtänkt? ![]() Men skitsamma! CoOLT!
|
|
Underbart övermotoriserad!! Man skall vara rädd när man gasar. Eller......
Allvarligt talat, den där ramen riskerar att vrida sig duktigt när den där pjäser drar på. Och vad väger klumpen? Btw: högerstyrd?? _________________ Peter Carlsson Katrineholm Sekreterare Locost Sweden |
|
Den byggs i England så högerstyrt stämmer bra. Snubblade över bilderna när jag läste på ett engelskt cosworth/ford forum.
|
|
Varför???
Den där lär ju bli lika användbar som koncepthojen Chrystler/Dodge Tomahawk
Viktfördelningen lär ju inte direkt underlätta förmågan att få ner kraften i backen heller... Trots allt kul att det finns knäppskallar som testar... Undrar föresten hur lång personen är som ska köra den? En normallång person kommer ju inte kunna se förbi motorn... _________________ Mattias Meldert |
|
Ni är inte ensamma om att tycka att det är heltokigt. Kan nämna att han får kommentarer såsom "Are you on crack, white boy?"
Lite fler bilder och en videosnutt.
Mustangdiff 8.8, ej bestämt med vilket innehåll.
Motorn verkar funka...
Rullande chassi för att ställa ut på en mässa. Mycket kvar att göra såsom kardan, drivaxlar, avgassystem. Sen ska allt rivas igen för lackering och jag tror de ska gå igenom motorn också.
|
![]() |
Bilder o videos
Önskar att detta vore mitt projekt
|
2650 besök totalt |