| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2 st begagnade Bridgestone RE540 195/55-15 **SÅLDA!**
|
1351 besök totalt |
|
Jag har två däck enligt rubriken som ligger och skräpar i garaget. Håller ett par banträffar till, men är inte lagliga för gatan längre. Mönster finns dock att skönja över hela slitbanan.
Bilder kan läggas upp på söndag. Ge ett bud! Skambud kan accepteras om det finns en bra motivering.
Skickas ej. I tiden närliggande resmål dit däcken kan levereras: Emmaboda och Mantorp. Till Kinnekulle kan jag leverera i stort sett när som helst. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
|
|
|
Vi gör som så att jag lägger upp bilder (på söndag) och så snackar vi pris sedan, det blir nog bäst.
Emmaboda åker jag annars till den 2 juni. Om det inte hällregnar vill säga... _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
|
Attans, jag som precis varit i lidköping hela helgen. Och råkar leta efter 2 slitna re540 i 195/55. Du råkar inte ha vägarna förbi stockholm
![]() .
Kinekulle kanske, men det är lite jobbigt då jag gärna vill ha däcken på mina fälgar för att kunna köra banmötet. Attans. Men om du "galne" inte ska ha dom så sätt mig efter på kölistan, frakt går ju alltid lösa på något sätt
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
![]() |
SÄLJES
|
1351 besök totalt |