Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2469 besök totalt |
Vilka skall ner till 24Timmars 2007?
Kunde vara kul att veta om fler skall ner å heja på RG ![]() ![]() Jag och Jonas Nilsson sticker kvällen den 8 juni i antingen en Volvo ![]() ![]() |
||||||
Hej Anders!!
En kompis ringde och ville jag skulle fixa boende åt dem. Själv jobbar jag sent lö o sön, men hoppas på sby så jag kan ansluta ![]() Var skall ni bo? Samma som sist? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Jag kommer att vara där onsdag middag till lördag middag, måste tyvärr resa hem då. >
![]() Är det någon som vet vilken dag träningen är. ![]() Tidigare 24-timmars så har det varit ett jippo nere i Adenau på fredags eftermiddagen eller kvällen, där det har varit en parad med tävlingsbilarna genom staden. Vet någon om det är så i år, eller var man kan få tag i information på näten om tider och annat intressant. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Tack! ![]() Men jag kan inte hitta någon tidsplan för vad som händer under veckan. Har någon annan hittat en sådan ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Re:
http://adac.24h-rennen.de/rennen-200 _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Kanske ännu bättre:
http://adac.24h-rennen.de/fileadmin/ _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Hej!
Vi åker färja Göteborg-Kiel på nationaldagen, onsdag 6/6. Någon mer som är på den turen? Det är alltid trevlig med lite pre-ringen ljug i baren! Räknar med att vara framme torsdag kväll. Vi bor i Muhlenbach. Mvh Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Jag åker ner med sambon på fredagen (flyg), blir nog mer vinprovning än rejsing dock
![]() |
||||||
Re:
I mitt fall var det faktiskt sambon som insisterade på att vi skulle ner och kolla. Hoppas hon är lika entusiastisk efter 24 timmar... Eftersom vi har med oss vår 11-årige son så får det nog bli lite avbrott i racingen trots allt - som väl är så trivs han ju på Pistenklause - det skall börjas i tid... ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Re:
I pappas fotspår alltså... ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||
Re:
Jag skulle så gärna vilja, men det finns ju inga rum i närheten så man kan gå till banan.... Men det finns ju paranbol ![]() ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Re:
Vilken kanal sänder 24h? Någon som vet någon sådan kanal som man kan se via webben tom? ![]() |
||||||
Re:
DSF _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Thx Fredrik! ![]() |
||||||
Kommer åka ner för att titta löradag eller söndag ... inte bokat hotell å antar att det är rätt kört nu ... kommer ju ifrån Holland så det blir bara ca: 30 mil enkelresa
Vilket rekomnderas mest , lördag med förhoppningsvis se på lite kvällsåka ( beror på om barnen orkar ) , eller flanera runt lite på söndagen ? |
||||||
Re:
KVÄLLEN! Utan tvekan. ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2469 besök totalt |