| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Ny Fuelcell 40L med skum. SÅLD!!!
|
2930 besök totalt |
|
Jag har en fuelcell som är på 40liter med skum, den är helt ny och aldrig använd. 2-utgångar samt 1st retur, racetanklock. mått BxLxH 50x37x20cm. Troligen är detta en ATL tank men ev märkningar saknas, troligen inte FIA godkänd. Säljes till högstbjudande, kan skickas om köparen står för frakten.
Såld!!!!!!! _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re:
Nja inte ännu, om ett byte inte nappar så kanske det kan vara ett alternativ. Du får väl fundera vad du vill ge isf så kanske jag överväger saken
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Eftersom att ingen hade ngn tank att byta med så är tanken nu till salu, jag har bara annons på rejsa än så länge, men lägger ut den på ngn annan sida inom kort om responsen är dålig här.
mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Ett riktpris är 2000:- vilket är vad jag gav (+ frakt 200:-) för ca 6månader sedan
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re:
Byte var mot en mindre fuelcell, liknande denna fast på 30L med ngt mindre mått. Annars är det cash som gäller
||||
|
Re:
om det innebär att du är sugen att hämta den för 2000:- så kan vi göra affär tidigast söndag kväll om du vill. Men vill ngn bjuda mer så är det fritt fram
||||
|
Re:
tagen _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2930 besök totalt |