Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4897 besök totalt |
2007-06-15-17 Velodromloppet Gelleråsen
Startlista http://www.rhkswe.org/tracks/2007/doc/velod_startlista.htm obs ej komplett ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Jisses. 26st Roadsportbilar in i Trösen efter stående start
![]() ![]() Hoppas att jag får min kamera besiktad eftersom det finns risk/möjlighet till intressanta bilder från bakre startleden. |
||||||
Re:
Jojo och 40 st i std-gt ny mellan 1,2liters motorer och 7 liter... min lilla bil kommer nog att bli överflyttad till gt/gts -65 _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Re:
|
||||||
Ska försöka ta mig dit och heja lite på er som kör.
![]() Tar med mig rikligt med verktyg, t.ex. 17mm nycklar. Kommer att smygplacera ut dessa på strategiska ställen på diverse RoadsportC bilar. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Ta hellre med tum storlekar ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Re:
![]() |
||||||
Re:
Vi bjuder på rejskalas (om nu bara det där oljudet som kom imorse är ett enkelt fel ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Mmmm, men de två 35-åringarna kanske blir sura om jag drar iväg till andra sidan Sverige.
Lördagen används till de 140 milen i resväg, söndagen är kalasdagen ![]() Hoppas verkligen att missljudet är enbart ett kosmetiskt, engelskt attribut. _________________ ![]() Ny kulbil i garaget. ![]() |
||||||
Re:
Efter att ha demonterat höger framvagn och ihop igen inkl framhjulslager riktades misstankarna mot top balljoint några raska tag med 7/16 nyckel så funkar allt igen ![]() Sensmoral om felet verkar enkel är det nog det..... om nu bara webrarna kunde sluta hacka under 3000 RPM vid fullgas ![]() 35 åringarna fyller år nästa år igen _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Re:
God point!!! ![]() ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Re:
![]() ok så det finns mer att hämta över 3k? ![]() VARMKÖR!!!! ![]() Mina herrar menar väl ändå inte att ni direkt kliver på 5 kprm + direkt? ![]() ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Nationaldagen vigdes åt att göra Formel Vee:n rejsklar så nu är jag redo inför Gelleråsen.
Bilen med tillbehör är dessutom redan lastat i bussen så nu finns det inget som hindrar att tiden fram till nästa helg rinner iväg. ![]() _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||||
Re:
Hlsring 32 f16 huvud 125 Luft 155 (Kanske för lågt med f16) låg 45 f9 acc 40 Bogserat till min biltråd,..... _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Verkar vara ett skoj evenemang. Har funderat på att kila ner och titta på söndagen. Vad kostar det att titta på det här arrangemanget ?
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Jaha, då blir det lite maskering då. Min lack passar rätt bra mot den blå maskeringstejpen iaf.
http://www.spvm.se/nyheter.php |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4897 besök totalt |