| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2007-06-15-17 Velodromloppet Gelleråsen
|
4915 besök totalt |
|
Startlista http://www.rhkswe.org/tracks/2007/doc/velod_startlista.htm obs ej komplett
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
|
Jisses. 26st Roadsportbilar in i Trösen efter stående start
Hoppas att jag får min kamera besiktad eftersom det finns risk/möjlighet till intressanta bilder från bakre startleden. |
||||||
|
Re:
Jojo och 40 st i std-gt ny mellan 1,2liters motorer och 7 liter... min lilla bil kommer nog att bli överflyttad till gt/gts -65 _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
|
Re:
|
||||||
|
Ska försöka ta mig dit och heja lite på er som kör.
Tar med mig rikligt med verktyg, t.ex. 17mm nycklar. Kommer att smygplacera ut dessa på strategiska ställen på diverse RoadsportC bilar.
|
||||||
|
Re:
Ta hellre med tum storlekar
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
|
Re:
|
||||||
|
Re:
Vi bjuder på rejskalas (om nu bara det där oljudet som kom imorse är ett enkelt fel )
||||||
|
Mmmm, men de två 35-åringarna kanske blir sura om jag drar iväg till andra sidan Sverige.
Lördagen används till de 140 milen i resväg, söndagen är kalasdagen Hoppas verkligen att missljudet är enbart ett kosmetiskt, engelskt attribut. _________________
Ny kulbil i garaget.
|
||||||
|
Re:
Efter att ha demonterat höger framvagn och ihop igen inkl framhjulslager riktades misstankarna mot top balljoint några raska tag med 7/16 nyckel så funkar allt igen
Sensmoral om felet verkar enkel är det nog det..... om nu bara webrarna kunde sluta hacka under 3000 RPM vid fullgas
35 åringarna fyller år nästa år igen _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
|
Re:
God point!!!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||||
|
Re:
ok så det finns mer att hämta över 3k?
VARMKÖR!!!!
Mina herrar menar väl ändå inte att ni direkt kliver på 5 kprm + direkt?
||||||
|
Nationaldagen vigdes åt att göra Formel Vee:n rejsklar så nu är jag redo inför Gelleråsen.
Bilen med tillbehör är dessutom redan lastat i bussen så nu finns det inget som hindrar att tiden fram till nästa helg rinner iväg.
_________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||||
|
Re:
Hlsring 32 f16 huvud 125 Luft 155 (Kanske för lågt med f16) låg 45 f9 acc 40 Bogserat till min biltråd,..... _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
|
Verkar vara ett skoj evenemang. Har funderat på att kila ner och titta på söndagen. Vad kostar det att titta på det här arrangemanget ?
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
|
Jaha, då blir det lite maskering då. Min lack passar rätt bra mot den blå maskeringstejpen iaf.
http://www.spvm.se/nyheter.php |
||||||
![]() |
Inför träffar
|
4915 besök totalt |